Soccer? jag !?

Amerikanarna är för lustiga! Vi har nu en uppblåsbar blinkande, sjungande dekorationsgrejj med spindlar och grejjer som man går igenom då man går på uppgånge till huset!  Lite scary!
På morgonnyhetena elever spelar in som visas vare dag på en tv-skärm first period så var det idag snack om "try outs for girls soccer!" Utan att jag var medveten om det rykte mina öron till, Soccer.
Egentligen tror jag Basketball skulle passa mig bättre, men om jag ska se de socialt, så tror jag tjejer som är mer som jag, spelar fotboll inte basket, the hispanics spelar mera Basketball. Så, jag fick tag på soccer coachen och förklarade att ja var med i simmlaget men är jätteintresserad av att börja spela så fort simmningen är slut!
Yess, dessa ord flög ur min mun, vad händer här!?
Han lät posetiv och jag fick schemat för träningarna osv. Undra om jag kommer få göra try outs eller inte? Hoppas inte för annars är det en STOR risk att jag inte kommer med i laget.

Har spelat handboll i 3 år för 3 år sedan ungefär, och måste erkänna att jag saknar de svettiga omklädningsrummen, matchtröjjorna och tjejj-lag-andan! Känns kul att lära känna mera folk med då jag lärt känna massa genom simmningen!
Och tanken på att inte vara med i någon sport (basketball/soccer/brottning som e mina alternativ) och gå hem varje dag efter skolan och tänka på er, de är inte ens till att tänka på! Det pallar jag inte helt enkelt..
Vi får se hur de blir!

Har varit pysslig de senaste dagarna, har gjort två kollage som ska få sitta på min vägg, och en almenacka av min resterande tid kvar här  i Celebration,

Annars var det en konstig dag, var på sådärbra humör som sjönk ner till jättedåligt som senare blev lite bättre, svenskt godis och haloweendekorationer samt desperate housewifes hjälpte till!
Puss & Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lina

GO SOCCER ! Underbart folk i mitt lag iaf :) och stenhårda träningar.. Men det pallar du ! Gott med svenskt godis, hoppas jag har ett paket på väg snart ! När slutar din simning btw?

OCH DU! inte så lätt att prata tvåtimmars samtal med dej när din telefon är avstängd?

<3

2008-10-16 @ 06:23:18
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha gabbi.. du... fotboll??..



ne men lycka till!!! <3

2008-10-17 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0