Home Coming Week - Jersey, Character, Nerdday, GG and Parade!

Hej!
ledsen för dålig uppdatering, men som brist på inlägg de senaste två händelserika dagarna så kommer här det längsta inlägg som någonsin laggts in på min bloggish! Enjoy!

Home Coming Week fortsätter med så mycket schoolspirit det kan bli här i Celebration! I tisdags var det Jersey day, jag lånade en knallorange jersey och keps av Brent som jag hade, det var annars en icke så händelserik dag.

Character day!
Character day däremot, vaknade på morgonen och hade ingen idé vad jag skulle klä ut mig till! utan utklädningskläder tog jag vara på komplimangen att jag var lik Serena van der Woodsen (Blake liverly) och körde på det! Håret på sidan i hollywoodlockar och svart ban i med lite småflätor gömda här och var, vitt inne, hög kjol, guldhalsband, knästrumpor och högklackar samt mer smink än vanligt!
Detta var INGENTING jämfört med övriga elever på Celebration High School!
      

Halloweenmickey, Getto-superhero och jag  Sofia som JUNO!

  

Pommes frites, Kung, Ko, Juno, Getto-superhero, Hanna Montana, Harry Potter, sexy cat, Pirat, ScaryHalloween och många fler Characters var vi bjudna på denna totalt vanliga Onsdag i skolan! Det fanns också en banan, transor, tre kllar hade satt på sig tights och linnen och målat sig heelt BLåa , helt blåa hela dem, Jasmine, Herkules, Batman, Spiderman, George bush, Svampbobbfyrknant, Prinsessor, Elvis - ALLA var där!! Helt galet härlgit amerikanskt, en dag jag sent kommer att glömma!!



NERD-DAY!
Dagen vi alla snackat om hela veckan, alla så spänt väntat på och längtat efter, dagen då alla får leva ut sin Nördigaste sida innom sig - The Nerd Day is here!
Mina damer och herrar, låt mig presentera, Mina kompisar, Mina finender, Mina klasskambrate på Celebration High School.

Nerds    

 
Matthew var BÄST, kände inte igen honom!                       Jag och .. glömt namn, teaterapa från Kören ! go tjejj!

    Haah

Amerikanarna gick in till detta för 100% och jag försökte mitt aldra bästa att haka på, med tejpade solglasögon, höga toffsar, Brents stora byxor uppdragna så höggt det gick, knäppt piké, omaka sportsrtumpor i flip-floppsen, toalettpapper hängandes ur byxan, "-Kick Me" lapp fstklistrad på ryggen, de stora nördleendet och självklart Den stooora Nerd-ryggsäcken!!
Dagen var hur rolig som hellst så mycket skratt ! alla Miniräknare klickade (nästan som på 2Es miniräknartävlings-lekar på samskolan, vi är nördar vi med!) Men detta var helt sjukt ! Har nog aldrig sätt så mycket Game Boys i skolan någonsin!
Det var inte bara det att alla var utdressade heller, de VAR NÖRDAR! sa nördiga saker, sprang mellan lektionerna på ett nördigt sätt, alla tog rollen på största möjliga alvar och vi var den Nördigaste skolan i hela världen denna dag!!
Då jag insåg att jag själv lyfte upp mina tejpde-glasögon i mitten med pekfingret, gjorde gris-skrattet, och hade dendär bortdomnade blicken upp i skyn med öppen munn hängandes under min American Government-lektion insåg jag att Nördigtheten var ytterts smittsam! Alla satt sådrär, helt sjukt! Alla var bara Nördar! Bästa dagen ever! haha



Celebration High Schools Home Comig Parade!!
Väl hemma från Nerddagen, dragit ut toffsarna, tagit a mig byxorna, tömmt ryggsäcken var det back to reality!
Pratade med S en stund innan klockan snabbt slog 6:24, shiit 6 minuter kvar till Celebration High Schools Home Comig Parade!!
På med vanliga kläder sprang jag ner DownTown, Hela Celebration var avspärrat för paraden, Poliser stod och skötte trafiken, massa folk överallt svettades den varma Onsdagskvällen på Celebrations gator.
Mötte Shenna och hennes kille och stod med dem och beskådade detta spektakel!

Vinkande Homecomming-par!  Martin sprang helsvart och barfota förbi!   Best Buddies! specialeleverna jag har Team Sports med varje dag i Paris-vagn! Jag och (kandidat till)HomeComing Prins Anthony

 

Dåliga bilder, det var en 20minuters parad med massa folk, Cheerleadersarna, Fotbollskillarna, Skolorkestern, Dansarna, Specialeleverna alla möjliga klubbar och mycket mycket mer! och de som inte ar med i själva paraden var där och kollade på !! Jättehäftigt verkligen att min skola har en helt egen parad, träffade många jag kände så det var kul ! =)
Alla trängdes på celebrations gator och herre, det blir svettigt då det är varmt! hah men det var det värt för paraden var jätterolig!
Alla kandidater till prinsar, prinsessor, kungar och drottningar åkte bilar och vinkade till alla - Hur amerikanskt får det bli!? haha! De var "One Night in Paris" tema då det är temat för vår Homecoming-dans på lördag.

Nu sitter jag i min säng och försöker plugga The National Anthem (nationalsången för USA) för fullt med hjälp av youtube, för vår körlärare slängde ur sig idag att alla Seniors i kören ska med orkestern i bakrunden köra den imorgon på HomeComing-fotbollsmatchen inför alla! Jag bara "Whaaat!? I don't know that song!?!" haha så nu har jag lätt panik, vill inte stå där inför alla utan att kunna självaste nationalsången! ALLA kommer vara där! Ska bli kul!



Gossip Girl
K skvallrar och pekar på G i cafeterian pratar antagligen om hur hon försöker ta allas små pojkar vilket hon inte är ett dugg intresserad av... G undviker M och Z totalt i två dagar, går iväg då de kommer, kollar ner då de prata med henne, allt för att inte bli skitsnackad om hos K och A som har makten att sprida det vidare till övriga elever på CHS vilket skulle betyda Gs undergång! Men G klarar sig bra med en ytterst stel relation till K som ibland kommer med sina glada små stunder, och iskall bemötning av A som ändå inte vet att hennes pojkvän M är otrogen mot henne med P varje dag efter skolan (enligt ryterna, ALLA vet, men det är ingen idee att säga något A bryr sig inte! hon sjönk därmed i mina ögon ungefär så långt ner som mina byxor ska sitta imorgon om man jämför med idag-nörddag.)
K ska också Heeelatiden berätta för G, skryta för G om hur K&Z samt M&A ska ha par-date-middag före HomeComing dansen, undra om G inte fått höra detta 1000 gånger denna dag?  K, jag tror G fattar och vet du vad? hon ska gå med N på Home Coming och ni kan ha eran kärleksdate, för hon bryr sig inte hon vill inte ha pojkarna!
K och A får bara inse att G inte är intresserad av varken M eller Z så det kan bli lungn och ro igen, fram till dess hoppas vi på inga mer rykten eller skandaler!
You know you love me
xoxo
Gossip Girl á la Celebration



Nu är det pluggning av nationalsågen som gäller, Imorgon är det Spirit-day alla seniors ska ha svart, AmericanGovernment test och Pep Rally efter skolan! före det är Simmning och sen ombyte till CHS-fotballgame (där jag ska vara med och sjunga!) Ser fram mot denna dag och vill inte var supertrött så nu avslutar jag mitt långa inlägg!
Det blev 1109 ord, 22 bilder och massa hälsningar!
Puss,

Gabriella

Ps. Tack Mammi och Sebastian för fina födelsedagspresenter!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha så jäkla härligt ! Man blir förvånad över hur mycket de verkligen klär ut sej här :D Gillade tjejen som var Juno och pommes fritesen mest :) Sen var du jättefin med ! Passar bra som nörd, du gjorde nog rätt i att byta klass.. Haha älska paraden, de hade en här med ! Fast jag var med i den pga soccer.. superkul ! :)

<3

2008-10-10 @ 04:54:38
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0