Home Coming Week - Decades Day!

Äntligen var det min tur, Home Coming Week på Celebration High School, Florida!
Söndagkvällen bestod av (HamletEssay) och att spana ut den perfekta outfiten för Decades day!
Med Esther på telefon kom i fram till följande, jeans uppdragna så mkt det gick, Spandexklarblått linne från Stacy, Jeansjackan, Stor topperad snedtoffs, stora ringar i öronen och massa massa klarblå ögonskugga!!
Kände mig överutdressad men insåg så snart jag beträdde skolan att så var inte fallet ! Amerikanarna var utklädda för fullt! Här kommer smakprov från min skoldag med massa skratt!

           
 

Hur sköna är inte dessa grabbarna liksom? haha väldigt roligt!

Efter skolan var det ingen simmning pga oska, Nathalie och jag gick downtown och tog en pizza och pratade i över två timmar. Jag skrev i ett tidigare inlägg innan jag åkte hit att jag skulle skapa min egna GossipGirl-serie!
Nathalie berättade en hel del för mig som pågått bakom min rygg, skvaller.. Så GossipGirl, Here we come!

GossipGirl
N berättade för mig att A inte riktigt ville bli kompis med mig och var avvarande mot mig för att hon tror att jag ska ta hennes pojkvän M. M som jag tycker är jätteskön och hängt med mycket på senare som säger att de två inte är tillsammans, trots att hon påstår att de är det. K är både min och A's kompis men har också varit konstig mot mig, för om jag kan med att ta A's pojkvän M,  så kan jag också med att ta hennes(K's) pojkvän Z!
Wooopsie! Vem är det som skrivit in till gossip girl och sagt att jag "tagit M" egetnligen? Bra fråga ! Både A och K har starka misstankar om att jag hänger med M bakom A's rygg. Att han är otrogen mot henne med mig.. Hallå flickor, minns ni inte dendär killen jag tjatar om ? min svenska pojkvän ni vet ? Suck..
K vågade inte berätta detta för mig för hon trodde de skulle bli jobbigt mellan oss, men detta förklarar liksom massa saker ! varför alla blev sura på mig då jag bad om M's nummer då han bjöd med mig till att gå på Halloween Horror Night med honom och hans kompisar, Varför A och K inte kom fram och hälsade på mig då de kom för att hälsa på M vid poolen och jag låg där och skrev brev  i en solstol brevid M (Haha till S faktiskt bara för att göra de mer dramtiskt!).
Så, gossipgirlen som sprider rykten om mig och M kan sluta, för det är inte sant. Jag är inte Serena van der woodsen i första avsnittet av gossip girl sesong1 som snor Nate från Blair. Jag är Svenska Gabriella som vill ha vänner inte fiender, inte snor andras killar men är jävligt mån om nya vänner i detta landet och öppen mot alla,.. även era pojkvänner A och K!
Lita på dem, Lita på mig, och häng allihopa istället, FRIENDS!!
Önska mig lycka till i detta amerikanska drama, här gäller det att vara smart!


You know you love me
xoxo
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha amerikanskt drama., Fattar inte hur folk pallar att oroa sej så mycket. Är helt övertygad om att de kommer ha dubbelt så mycket rynkor i pannan när de blir gamla än oss schlappa, chilliga svenska tjejer som aldrig bråkar om något alls :)

Sköna bilder btw ! Du ser supercool ut :)

<3

2008-10-08 @ 05:27:16
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Jessica www.jesli.se

Ohhhh drama ... I like!! :)



Jag väntar på en spännnande fortsättning på gossip girl á Celebration :)



Kram kram

2008-10-08 @ 07:29:56
URL: http://www.jesli.se
Postat av: Alina

Godagens:)

2008-10-08 @ 07:33:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

oj, vilket drama! skönt att du inte verkar knäckas av det det... jag hade tyckt det var hemskt att omges av massa helt påhittat skitsnack!



jag vet inte vad våra svenska medsystrar gjort världen över innan oss? men säger man att man är från sverige, så får den man pratar med alltid ett leende på läpparna och ser lite pilsk ut... svenskors rykte är enomrt starkt, tills de lär känna dig såklart! men visst är det lite tjatigt att alltid ses som ett hot.



well, well, vilka supersköna kläder alla hade! gillar han i svart velordress!



puss & Kram!

2008-10-08 @ 08:49:30
Postat av: vendi

haha fan va nice! Svartsjukedrama! Kan bli spännande - Uppföljning tack! =) Ha det kanon! DU är supersnygg på bilderna darling! Puss

2008-10-08 @ 17:36:11
URL: http://vendelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0