Georgia

Heej!
ar nu uppe pa lanad dator i skogarna naganstans i Georgia (staten over florida). Bilresan gick bra, sa mysigt att bara lyssna pa iPod i timmar i en bil tycker jag! Huset har ar stort, amerikanskt och kallt!! Det ar typ 10-15 grader och jag fryser ihjal! kunde inte sova for det var sa kallt pa mitt gastrum inatt (hade ifs bara en filt) sa jag tog pa mig strumpor, samskolemysuniformen och lag dar och huttrade hela natten! Inser att jag vant mig snabbt vid Floridavarmen, kandes jattekonstigt me converse pa fotterna! vart ar flip-flopsen liksom!?
Annars har jag det mysigt har! har inte sa mkt att gora, ar med familjen och kollar tv, sover, lyssnar iPod, tar en promenad..
Vi kom precis hem fran bion dar vi sag High School Musical 3!! Hah nagat overamerikansk och lite ah for mkt! men annars harlig! skrattade massor, mycket harlig dans med och jag kan ju erkanna att Troy inte ar helt fel anda! Vi alla, Stacy, Madi, Mamman i familjen Pamela, Dottern Rachel och jag smalte da han tog av sig trojjan och log sitt pojk-leende!

Nagat annat jag vill beratta om dagen ar vad jag har atit!
Frukost - Mjolk med Soccerflingor med choklad och mumsiheter!
Lunch - Vi akte till Sonic, hamburgarstalle, en Sandwichbaconcheese hamburgare, mums!\
Mellanmal - Chokladbitar och en Chokladsnackbar
Pa Bion - Dietcocke och Massa smordrankta popcorn!
Middag - Pizza hur fet som hellst, jummy!
Efteratt - Madis&Rachel hemmagjorda Chokladmilkshake!


Gissa vem som ska ut och jogga imorgon?? Laaangt ska jag jogga! haha
Dialekten har uppe ar INTE DALIG! jag skrattar ju ner mig varje gang de oppnar munnen, Stacy&Brent har borjat prata sa med nu! jag forsoker verkligen att inte skratta men jag klarar mig nastan inte, ska forsoka filma, ni bara maste hora! haha De haller ut pa varje vokal i en eeevighet, halaaayydy! hooow was the triiiip? I hooped uu had fuuuuaan!!


PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Jacob

låter som en väldigt rolig dialekt, jag måste höra den!

2008-10-25 @ 08:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0