Eskimo Kiss




Denna halloweenkostymen blev det !! Med tillhörande överdrag till skor! Testade nr. 4 från mitt tidigare inlägg, den var superliten, hur kort som hellst och ah.. inte alls anständig! ( Så Mamma&Pappa jag valde bort den!!)
Såg alla tjejjer i 12-16 års-åldern springa omkring i små bunnydräkter,och nurse dräkter och mammorna såg ogillande på deras döttrar som bönade, bad och självlart fick sina små boobie-dräkter till slut!
Men denna dräkten blev min iallafall! Ganska kort, men det funkar bra! Med lockat hår, smink och mina bronsguldiga skor mamma köppte till mig för beccas böllopp under dedär eskimo-överdragen blir det nog bra!

Söndagmorgonen var det tidigt ner och simma vid poolen med Madi, Martin kom och livvaktade igen - pinsamt!
Annars ska jag bara skriva en Hamlet-uppsatts som jag är hur osugen på som hellst verkligen !=(
Sen klockan 5 är det möte med Gary för alla utbytesstudenter&Familjer.. undra vad de kommer säga ?

Gabriella


Kommentarer
Postat av: Amanda

men bella kan inte du också ha en bunnydräkt! haha en men denna var fin:)

miss you! <3

2008-10-05 @ 19:50:48
Postat av: Johanna

haha nu kommer du bli gabriella the swedish eskimo! den var i och för sig jätte söt ;) ha det underbart

2008-10-06 @ 18:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0