During American Government!

HEJ
HAPPYY HALLOWEEEN!!!!!!!!!
Sitter pa min american Government lektion, forsov mig idag sjukt skont! missade mattetestet, ganska bra da jag far gora det pa mandag istallet sa jag kan plugga lite! Annars ska jag ha fotboll till 4.30 sedan kommer nathalie over vid klockan 5! Planerna for kvallen ar inte riktigt bestamda, har lite olika alternativ! Men hur det an blir sa ar jag Suupertaggad!! Halloween liksom!! Vad som an hander inatt sa ar det eskimo-costume pa! massa godis och en totalt amerikansk upplevelse! promenads maste tas i utspokade celebration! Jag ar bara superladdad helt enkelt!
skriver nog ikvall igen om jag hinner!
HEJDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0