Glädjesprutande fotbollstjejj!

Hej!

Gjort
: skola, fotbollsfotografering, subway, fotbollsmatch
Humör: Superbra!! jätteglad!
Planer: Måla naglarna, titta 90210 sen sova!
Ser på: Mina tå-naglar
Lyssnar på: Viva la vida - coldplay
Läser:  kommentarer, bloggar, mail, facebook
Dricker: Vatten med isbitar
Äter: en banan
Bästa: Vi alla ska hem till Silvia mellan skolan och fotbollsmatchen imorgon! + fest hos ashley imonkväll om jag kan hitta skjuts! och det är helg, och jag ska till New York,och jag hade superdag!
Sämsta: Att klockan är mycket och jag måste sova...
Väder: Soligt och varmt och HÖG luftfuktghet!
Outfit: Abercrombie hotpants och äcklig ful röd STS-tshit!

Kom som sagt precis hem från jätterolig fotbollsmatch, vi utklassade dem med 8-0! Jag fick inte spela så mycket men alla var så glada och jag hade bara så kul med tjejjerna så det var roligt ändå! Vi alla samlades efter skolan och tog lag-foto till the yearbook, + alla seniors tog massa extrabilder vi ska få köpa om vi vill! vi la oss i böghög och bara skrattade och stod och posade hurtigt med fotbollen en och en, skrattade jättemycket!
Efter det åkte hela laget till Subway och åt och laddade inför matchen oh sen spelade vi match! Jättegoa tjejjer i laget som jag hade jättekul med idag!! Gaby (Gabriella) fick jag skjuts av, hon är jättego verkligen! vi snackade om att hänga i helgen och ah, vi hade bara kul! hon har börjat bli en lite bättre kompis till mig på senare!
Ser mkt fram mot morgondagens hemma-match med häng hemma hos Silvia hemma innan! pepp! =D


Sämsta bilden ever på Gaby då vi alla sitter och äter före matchen i måndags, tränaren (mr. Kuzma! bäst!) sa till mig att ta bort kameran för den distraherade oss.. så detta blev den ända bilden jag har av fotbollen än så länge ! ska försöka ändra på detta snarast! typ imorgon! ;)

Så jst nu är jag bara sådär glad och livet känns bra!
Lyssnar massor på Viva La Vida och kan inte sluta tänka på att texten passar såå bra in med Hamlets pappa (spöket) i Hamlet av Shakespear! Sedan min engelskalärare Mr. Farrell hade det som bonus-assignment och han gick igenom det kan ja bara inte släppa det ! men låten är jättebra så jag skiter i det! haha=)

MASSA PUSSAR
 - en glad - Gabriella


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt inlägg ! :)

2008-11-14 @ 04:37:13
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0