Halloween!

God-Halloween-morgon!
Fotbollen
Vaknade precis efter en lång dag igår, efter skolan var det fotbollsträning! Jag var hur opepp som hellst då extratränaren tog av mig från träningen och jag fick öva skott och nickar, privatträning! Skotten fick jag verkligen ingen koll på men jag var ganska bra på huvudet! Det pinsamma var att Kill-fotbollslaget värmde upp och stod och strechade medans jag gjorde detta så alla busvisslade och klappade händerna då jag gjorde något bra, pratade om mig och sprang bort till mig för att hjälpa mig att hämta alla bollarna. Kul men lite frustrerande! kännde mig väldigt uttittad! de skäms ju inte precis! Men jag försökte ignorera dem.. tror jag gjorde ganska bra med skotten och allt men känner ändå att jag kommer få spela defense!

Halloween
Efter fotbollen var det hem duscha och göra iordning sig! Eskimodräkten på! Jag skulle möta upp Nathalie downtown och bara på vägen stannade 3 sällskap turister mig och tog kort ! haha  lite kul!
Nathalie och jag mötte upp massa olika folk som vi var runt och Tric&Treatade med, det va fullsmäckat på gatorna, massa, massa folk överallt utklädda med  massa godis! alla husen var utsmyckade och det ar kallabalik i trafiken! jätteroligt! Efter att vandrat omkring i Celebration i en och en halv timma så mötte vi upp med Elin och Desiree!
Vi skulle till Rebeccas kompis fest och hon hade sagt att de va äldre, jag frågade hur mycket äldre, hon sa att de gått ur highschool, okej två år älde ca. då tänkte jag och vi hoppade in i bilen!
Vi åkte till Walmart (desirees första stund inne på den mest amerikanska affären någonsin, hah) och sedan körde vi hem till Rebecca för att hon skulle byta om. stannade där en stund innan vi åkte till festen. Festen bestod av ett gäng grabbar i 20+ åldern, trevliga och allt, men lite gamla. Vi blev hämtade och jag tog skjuts in til Celebration efter en ändå lyckad kväll!

Nathalie, Jag, Obama(andrew), Rebecca o Allie


Elin, Jag o Desiree

Slutet på kvällen
Kom hem då Danielle ringde och ville ha med mig på festen i Reunion, en bit utanför celebration! visste massor som skulle gå på den festen och var taggad! men Stacy avrådde mig från att gå, och jag hade inte någon skjuts hem och de förbjöd mig inte men tyckte inte om att jag skulle ut igen, så jag stannade.. Tråkigt! men nog bra, tror festen ballade ur ganska reält där faktiskt... Så det blev halloweengodis och ett inspelat GossipGirlavsnitt som avslut på en mysig kväll!

Idag
Idag ska jag hjälpa stacy att göra iordning för deras fest ikväll, och sedan själv ikväll har jag lite olika valmöjligheter, men saken är säker, det blir PARTY! halloweendräkten på och partyhumöret på topp! Hoppas på en lyckad kväll och att ni har det super där hemma!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Å du ser jättefin ut i din dräkt!!!



Kan du inte maila fler bilder på dig i den till mig?



Puss o Kram!

2008-11-02 @ 09:44:41
Postat av: Vick

Frässigt, riktigt avundsjuk! Jag hade älskat upplevelsen du fick! Men självklart unnar jag dig den gumman! (L)

2008-11-02 @ 10:34:07
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0