Fotboll och en irriterad dag!

Fotbollsmatch
Fotbollsmatchen igarkvall var jatterolig! Akte dit jattetrott, ville inte alls spela fotboll, vi skulle sitta i buss 1h, kolla pa JV-laget 1h, varma upp sen spela 1.5h sen aka hem igen 1h.. det hela skulle vara ca. 4-5h, for lite fotboll! jag var verkligen INTE sugen!
Pallrade mig ivag i allafall, hade kul pa bussen med sjungande tjejjer, och framforallt hogjudda tjejjer! helt galet! Sedan kom vi dit och da hade en pappa i laget fixat mat till hela laget, sa vi at massa frukt och gront vilket var super!
Matchen började och jag fick tro de eller ej starta ute på plan! Hade nr. 17 mot mig som var deras bästa anfallare som jag punkmarkerade typ hela matchen, japp! jag spelade Hela matchen! 1.5h totalt koncentrerad och springandes runt på fotbollsplanen! Det var roligt och jag kämpade på bra! fick massa beröm efteråt av både tränare och tjejjerna så det var roligt! =) Fotboll blev liksom lite roligare då jag kände mig lite bättre på det !
0-0 blev det i matchen btw!

Miss Models Stenhårda fotbolsträning!
Idag har vi haft studiedag, jätteskönt!
Men nejnej, inte har vi ledigt från fotbollen för det! Klockan 8 ringde väckarklockan och jag var redo för träning klockan 9 vid skolan. Det var ett rent konditionspass på 1.5h, först sprang vi distans långt i den gassande morgon-solen, och sedan körde vi massa springövningar och hoppövningar som var jättejobbiga. Miss Model heter en tränare som brukar träna oss ibland! Namnet må verka försiktigt och tamt men nej! hon e vår allas skräck! Som en millitärledare pushar hon oss hårdare och hårdare, stannar man får man springa längre, pusha hårdare! Bestraffning är något hon bara älskar!
2 tjejjer började gråta, och 2 tjejjer sprang till badrummet för att spy idag under träningen! (påminner om vår idrottslärare Daniel i 9an!)
Så jag slavade under Miss Models hårda övningar i morses, en faktist väldigt bra start på dagen!
Då jag kom hem, stel som en planka efter detta helvetiska träningspass så la jag mig ned en stund och somnade pladask!

Resten av dagen, Irriterad!
Senare på dagen gick jag ner till poolen och solade lite med ashley, något jag inte gjort på åratal! sen kom lite fler folk också så det var kul! Hemma klockan 3 för att plugga lite innan jag åkte med Xander och Stacy till The Loop och där förändrades min dag drastiskt.
Jag tänkte göra en lista på alla irriterande och jobbiga saker som hände efter denna tidpunkt:
* Jag hittade ett par skitsnygga boots, asfina verkligen precis vad jag vill ha! Nepp, inte  min storlek..
* En skavsårsbåsa på foten från i morses upptäcktes och ojj va stor och ond den är! Hela foten är svullen och gör jätteont!
* När vi kom hem spillde jag ut vitlössås över hela deras spis som jag fick torka upp, jättejobbigt!
* Mitt American Governmentarbete jag gjort och lämnat osparat på datorn var borta!

Detta tillsammans slutade med en gråtande Gabriella på stacys säng, tills hon kom med krämer till foten, letade mirakulöst upp mitt arbete på daton och skrattade åt mig för att jag grät vilket gjorde att jag också började skratta..!
Jättekonstigt verkligen, men bra!
Lina ringde också, så jag skällde ut henne lite med, fast hon var glad ändå bara av att 'få höra min irriterade-röst', tur vilka vänner man kan ha!

Nu är klockan snart 12 och jag har bara 6h att sova.. funderade ett tag på att banga skolan imorgon då jag inte vill halta omkring på svullen fot, men tror jag vill gå ändå.. men fotbollen är bara att glömma! tyvär!
Massa Pussar och kramar
och förlåt för de mest konstigt skrivna osammanhängande inlägget någonsin! Jag är bara väldigt trött och flummig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha din röst är alltid underbar ! (;

2008-11-13 @ 05:53:51
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0