Halloweenparty hos oss!

Efter en hel förmiddag av städande, bakande, pyntande, fixande och drinkblandande så var våt hus helt utspökat och massa god mat o desertt på borden!

 
Lite av all god mat jag o Stacy fixade under dagen!


Stacy, Madi, jag (som liknar mamma mkt på denhär bilden!? ) och Brent

Gästerna började komma, alla superutspökade, det var jättekul att se!
Natalie kom och vi hade lite olika planer, en kille som heter Tom hade fest men vi fick inte tag på ngn som var där o ingen av oss vet var han bor. Vi skulle ett tag till cocoa beach med ett gäng tjejjer och parta, men så bråkade en tjejj med sin mamma och hon var nyckeln till allt så det blev inte av. Summa sumarum, vi stannade hemma!
På med halloweendräkten och paartytime! Jag Natalie musik och partyhumör!
Vi hade jättejätteroligt, dansade långt in på morgonen efter att vi nattbadat och hade bara jättekul!


Natalie och jag, kyrligt!

Vi hade jättekul! En av de bättre kvällarna sedan jag kom hit utan tvekan!
på morgonen vandrade vi trötta och med svullna onda dans-fötter downtown till marknaden och köppte creps och jordgubbar och bananabread och delade på framför aligator-sjön, jättegott och mysigt!
Väl hemma såg jag det finaste lilla brevet i min brevlåda! Brev från Toppi! Blev jättejätteglad! var ett jättefint brev, jag blev helt knäsvag verkligen, min lillebror<3
Skypade med mamma igår med, och fick (även det jättefint) brev från pappi härromdagen! =)

Nu ska jag städa och plugga lite, fastän jag är suupertrött!
Ha det så bra där hemma!
Puss!


Kommentarer
Postat av: vick

Sicka mumisga bakverk! Sötta muffinsar :)

2008-11-03 @ 06:52:37
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Mammi

Vad roligt att vi blir mer och mer lika! Skojigt att ha döttrar som liknar en själv måste jag erkänna....

Förövrigt vill jag säga att bakverken är fantastiska och att jag är så glad över alla roligheter du är med om i hostfamiljen!

Vi rings snart igen!

Massa hjärtströssel från

Mammi

2008-11-03 @ 09:50:20
Postat av: Rebecca

Vilken avancerad halloween-mat!



Och niceiga kläder på Stacy och Brent :)



Puss och Kram sis!



2008-11-03 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0