Fotbollstjööt & lite smött å gött

Heej Goa göbbar från götet och svenniga svennar från sweeden!
FOTBOLLSTJÖT
Klockan är 23 och jag kom precis hem från fotbollsmatch, vi mötte ett asduktigt lag och alla var supertaggade!
Jag startade på plan och i 62 minuter höll vi dem 0-0, jag har aldrig varit så inne i fotbollen innan! Alla kämpade som djur på planen! vi pratade, markerade, sprang! Men så släppte vi in ett mål, en tjejj missade sin markering och från låångt ifrån vände en uppspringande mittfältare och sköt precis i krysset. Med 18 minuter kvar hade vi ändå lite hopp, men då det blev 2-0 var jag och hela laget helt förstörda... det slutade med 4-0 och när jag gick av planen var det tårar i mina ögon.. 4 av tjejjerna grät. Vi spelade så jävla bra!! vi var så värda det!!
Så, nu har jag fotbollat mig klart! är bara så inne i det nu! det är jätteroligt!! Imorgon är det match igen, hemmaplan denhär gången. Alla ska hänga hos Bianca före matchen, nice!
Sorry för massa fotbollstjöt men asså det är typ det ända jag gör just nu! and do you know what ?? I LIKE IT! =D
 
1.Shelby, Denise, Gaby oh jag i bussen påväg till matchen, taggade!!
2. Kom på att jag inte visat er min skola! detta är Celebration High School och där går jag in varje dag och spenderar mina dagar .. om ni ville veta =P


"Korta nyheter"
*Jag har en kompis som är model som e jättego! hon var i californien för plåtning nu, nice!
*Jag åker till NEW YORK om 4 dagar!! tisdag-måndag I'm exited!
* Jag har alvarligt talat börjat tänka mer på framtidsyrke, vi hade career-day igår och jag var på presentation av fotografsyrket, känner mig sjukt intresserad!! så just nu är supersugen på systemkamera och fotton!!
* Jag har nu B i engelska, STOLT!! har å andra sidan sjunkt ner till B i allt annat, och C i vissa ämnen, men who cares?
* Jag äter fotrtfarande havregrynsgröt med banan i på morgonen!
* Jag är supersjälvcentrerad som börjat alla 6 punkter med ordet Jag.

Nu är det Missinassen och jag ska sova!
GODNATT!



Dagens outfit -igår
Leggins - hm
Kjol -MQ
Skjorta - ralph lauren
Tröjja - hm
Örhängen - Forever21
Diadem - Forever21


Kommentarer
Postat av: julia

fin gossipgirl-outfit!

2008-11-21 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0