Älska soccer! älska utbytesstudent!

     

1. laget
2. Gaby och jag, nya bästisten typ! skulle hängt me henne idag egentlgen!
3. Moe Laura och Mercedes asgoa alla tre!
4. laget!




     
1. Mercedes och jag dansandes
2. Julien och jag
3. Silvia och Biankas biceps
4. Moe jag och gaby är skräckinjagande inför vår kommande match!


Bildchock på bloggen!!
Igår hade vi så sjuukt roligt! Efter skolan åkte vi alla i fotbollsaget hem till silvia (som posar med sin biceps med bianka här ovan!) och vi bara hängde och hade så sjukt kul!! Dansade, sjöng, laddade inför matchen, skrattade, åt drack och bara var glada! Känner verkligen att de e massa goa tjejjer i laget som jag hade jättekul med igår! =D Vi blev mycket er ett lag och allt va bra så sjukt kul!

Efter det var det match, jag fick spelaalla 80 minuterna vilket var roligt ! Tyvär förlorade vi med 1-0 vilket var synd men laget vi mötte var fett bra.. fast alla var glada ändå! När vi spelade så började det ÖÖSregna, och då menar jag inte sverige-regn jag menar Florida-regn!! helt sjuk att vi spelade i det, alla trillade omkring och det var bara kul! hah:P

Laura och jag efter matchen, jätteblöta, jättesvettiga men glada! Laura är jättejätteskön btw! verkligen en go tjejj!

Matchen var slut vid klockan 21 då jag snabbt fick skjuts hem, slängde mig in i duschen, på med kläder och smink och slängde i mig en pizzaslize före en annan Laura och Nathalie kom och hämtade upp mig och vi åkte till Ashley's! Där var det party! jag hade en lyckad kväll trots att jag var jättetrött och inte kände så många!
  
  
1. Ashley Cole Nathalie
2. Glömt namn, Pia och jag
3. Tylor och pia- som ja hängde med förra helgen =)
4. Laura och jag också jättejättego tjejj! kanske ska skaffa in mig backstage för fall out boy!!!
5. Asley och jag posar som fjortisar!





Men dålig sömn, skola, fotbollsparty, fotbollsmatch och party var lite för mycket för mig.. Så jag gjorde som min syster, la
mig och sov helt enkelt! För att bjuda lite på sigsjälv - en bild ashley tog på mig sovandes i soffan så sött.. Jättejättetrött!!

Jag sov över hos ashley, vaknade med 10000 myggbett! jätteirriterande! och nu är jag hemma klockan är 10:30 och vi ska åka till Hotellet hela min host'-family så jag kommer inte ha någon dator!

Ville bara säga att jag fått massa nya kompisar, telefonnummer och planer för nästa helg och att livet här flyter på sjukt bra just nu!!

Massa Pussar och Kramar!
Lina jag ringer ikväll!
Puss!
Gabrielllaaaaa

Kommentarer
Postat av: Amanda

SLUTA VARA SÅ BRUN!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-15 @ 22:10:20
Postat av: Josefine sjostrand

Kim Scranton

Trip Coordinator

18040 Hwy 22

Sheridan OR 97378

1-888-623-8868 extension 3 (Toll Free within the USA)

503-623-8868 outside of the USA

http://kimscranton.org/

[email protected]



här är all information du behöver för att kontakta mannen som håller i resan.



det är ett all inclusive hotell, man är där i en vecka, det kommer att bli 600 dollar billigare än EF´s förslag. detta är bara för några stater, men jag har 100 procent säker att han kan fixa de för er också! för han fixade för karre! men kontakta honom nu!! jag vet att min sista betalning är den 1 december.





det hde varit så klckrent om ni åka med också vaa!!



men fan va kul det låter att ni skall hälsa på varande, vi skall försöka också, men det är så jädra långt! skulle vara sjukt kul att ses detta året!!! det är svin kul att läsa din bloggg!!

jag slår vad om att vi båda har det 10000000 gånger bätte än röt-äpplerna kvar på samskolan!



peace out!





2008-11-16 @ 01:09:02
URL: http://josefineusa.blogg.se/
Postat av: Vick

Göttig Fläta! jätte fin!!

2008-11-23 @ 17:33:28
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0