Lyckad kväll!


Ashley&Jag                                                                                Nathalie&Nuncio

Igår var en slappedag fram till kvällen, Nathalie ringde och bjöd med mig ner till Seidos (shushiresturag) där Nuncio (Nathalies PurertoRico pojkvän) Nathalie och Ashley var, trevligt!
Efter det tog vi promenad och åkte hem till Ashley där var också e annan kille som e skitskön om jag träffat innan och glömt namnet på! Vi hade hur kul som hellst! Sedan kom asheys lillasyster hem och två killkompisar till henne som va sköna! det var en lyckad kväll =)
Sov över hos Ashley och blev väckt av att hon stod och visspade ihop Amerikanska Pannkakor! Mums med sirap till en good frukost!

Nu är jag hemma och ska städa iordning mitt rum och packa inför NY!!!! Klockan är 10 och vi ska åka härifrån cirka klockan 16! Jag är SUPERTAGGAD!!! ska bli jättejätteroligt. fast för er som känner mig - Jag HATAR att packa och kommer skjut på det så länge som möjligt... suck! Som när jag pakade till att åka hit, jag och lina satt mitt i natten och drog ihop grejjer för ett år haha=P
Iallafall, om bara några timmar är jag i NEW YORK!!! =D Jag kommer kanske kunna hitta någon bloggmöjlighet under veckan, eller låna Brents dator eller så, fast det är inte säkert och då vet ni varör ! jag är ute och vandrar i central park, kollar på macys parade, står och myser med starbucks i handen på times sqare eller något ;)
PUSS

Gårdagens outfit!

Svart kläningskjorta HM
Svarta leggins Forever21
Vinröda boots köpptes igår jättefina till min kappa från walmart! ett nördköp före NY, måste hittta nya men tyckte ändå de var okej!
Svart skinnväska från Aldos, jättehärlig affär me supermycket fint ! kolla in där!
Skinjacka - helgens fynd - forever21
Halsduk från forever21
Rött nagelack  - present
Armband från MosterEA, Bianco och forever21!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Å vad roligt med NY!!! Ha de fantastiskt!!! KRAM

2008-11-26 @ 09:29:55
Postat av: Lina

Haha "OJ du har 15 kg övervikt!??!" hahaha.. vad längesen det känns.. sen gillar jag att stövlarna är ett nörrrdköp.. haha :)

2008-11-26 @ 19:34:34
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Vick

Älskar alla dina gossipgirl accesoarer!! <3

2008-11-26 @ 22:37:10
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0