Hotel Grand Cypres! =D

Heey!

Igårmorses var jag verkligen inte sugen på att åka till något hotel med min värdfamilj, ville bara vara hemma och mysa ! men hade inget val - tack för det!
Hotelet var JÄTTEFINT! Poolområdet bestod av två jätepooler som var lingrade in i en grotta med bar och grejjer där inne, och det var verligen en grotta med vattenfall i och här och där varma bubbelpooler! Poolområdet var fantastiskt så där hängde vi hela dagen ! (min kamera var urladdad men tog lite kort med Stacys här nedan!
Efter en låång dag solande och badade gick vi in i det 18 våniga hotellet med pappegojjor i lobbyn. Stacy & Brent skulle på jobb-middag så vi kids hade rummet för oss själva.. Efter lite UNO spel gosade vi upp oss i sängarna, bestälde pizza på roomservice och hyrde en film (step brothers) som jag inte tyckte var så bra så jag pratade med Lina istället=)
Efter det sprang vi ner och tog kvällsdopp i upplysta vattenfallet innan vi somnade sött!

Vi alla tre hade bestämt oss för att gå upp klockan 6 på morgonen för att lägga oss me massa handukar som täcken och kolla soluppgången och sova utomhus, Madi ballade ur, men jag och Xander hade en jättekall men mysig morgon med allt från bubbelbad till 23 hadukar i hängmatta!



   
Klicka för större bilder!

När jag var där liggande med min iPod i hängmattan i solen så tänkte jag på va lyckligt lottad jag var, att jag fått ta detta året! att jag hade den möjligheten! och var glad jag är att jag hamnat Florida! Detta hotelet ligger liksom 10 minuter från mitt hus!
Jag Lever liksom i en sommar-semesterort! Tänkte också på allt jag fått uppleva, allt jag upplever! Var bara väldigt nöjd där i min hängmatta! Glad att jag är här!


Då mina värdföräldrar vaknade så åkte vi hemmåt, stannade och åt gooda amerikaska pannkakor på vägen hem! med massa smör och sirap, jummy!
Sedan så skjutsade de mig till Prime Outlet där jag skulle träffa Andrea, en annan utbytesstudent som bor bara 30 minuter ifrån mig! Vi fick kontackt med varandra ´men har inte träffats innan bara sms-at lite och så!
Hon visade sig vara en störtskön stockholmare! "skojja inte" liksom!
Vi hade en jättemysig shopping dag och jag var jätteduktig! köppte inget (sparar pengar till NY!).
Eller ah.. jag köppte en väska, men den var ju så himla fin! och jag har svårt med väskor!!
Vi pratade om livet som utbytesstudenter och allting och det var bara härligt att prata svenska och ah! bara vara med Andrea helt enkelt! nice ! Vi träffade en Svensk man i 50årsåldern med inne på RaphLauren! trevligt !!

Nu är klockan snart 10 och jag ska kolla desperate housewifes som jag spelat in!
Ville bara säga att jag haft en sjukt bra dag, alltså en helt underbar helg! Känns som om den varit Jääättelång!
MassaPussar
Gabriella!


Kommentarer
Postat av: Andy

Naw, G. Det var stortskont att traffa en akta Gotare eller vad ni nu kallar er, med!



Pözz

2008-11-17 @ 03:45:53
URL: http://amerikaflickan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh Gabbi det var verkligen hur fina bilder som helst på dig! You're so pretty!!



xoxo

2008-11-17 @ 12:06:51
Postat av: Victor

Ser inte helt fel ut...

Du ser inte heller helt fel ut babe!

Saknar dig! Puss

2008-11-17 @ 19:43:58
Postat av: Andrea's mummy

Hur duktig Andrea var att motstå shopping förtäljer inte historien... Kul att ni träffades till slut! Vi här hemma följer även din blogg med stort intresse. Andrea tröttar ju inte ut oss direkt med sitt bloggande :-(



Må så väl i värmen!



Gudrun (riktig mamma till Andrea)

2008-11-17 @ 20:09:11
Postat av: Lina

Underbara bilder och jag är avundsjuk på din värme ! Ska läsa om Hawaii nuu :D

<3

2008-11-18 @ 05:58:21
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag är grön av avundsjuka... fy farao vad härligt du har det! Glöm inte att du, efter du pluggat klart, skall jobba i 40 år... bara så du tänker på det! :)

2008-11-19 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0