snabbt o kort!

Hej
hade tänkt videoblogga men får inte upp youtube och har inte tid att skriva inlägg, videoboggrejjen imorgon så kolla in här !!
Annars idag hände inget, skolan var tråkig (fick tillbaka engelskatest, B! ) och var på fotbollsmatch, vi utklassade dem 8-0 så vi fick gå hem 2 minuter in i andra halvlek! Jag kunde inte spela.. segt ! Men papprerna är påväg! nästa vecka ska jag nog kunna spela, så det är kul!

Gör en snabbis ala vickan!
Gjort: Varit i skolan, på fotbollsmatch
Humör: Trött och huvudverk
Planer: Gossipgir och sova!
Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: Fläkten från datorn, irriterande
Läser: Bloggar i massor! samt "internet kan inte visas" då jag vill in på youtube.
Dricker:  Vatten med is och huvudverkstablett
Äter: pop tards och isbitar
Bästa: Ett inspeat gossipgirlavsnitt väntar! + att vi KANSKE ska till NewYork över thanksgiving!!! ( pappa betalar ? älsklingspappisen? mailar dig imorgon om det.. heh!)
Sämsta: Skola imorgon, mitt inne i en skolvecka.. blä!
Väder:  Klart och soligt men inte tropiskt varmt.. torrare i luften.. hm... just nu väldigt mörkt!


Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, visa video det är roligt! väntar med spänning tills imorgon!

2008-11-04 @ 09:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0