Snabbis!

Gjort:Vaknat och ar nu i skolan
Humör: Medel, uttrakad
Planer: Aka me Gaby till Silvias hus och hanga me alla fotbollstjejjer, fotbollshemmamatch kl 7.30pm!
Ser på: skärmen, och en kille som sitter brevid med daligt flirtiga komplimanger och meningslosa fragor.
Lyssnar på: bibliotekstystnad
Läser:  Min blogg
Dricker:  -
Äter: Snart acklig skolmat... blaa!
Bästa: Fotbollsmatch!
Sämsta: Jag har inte tid att kolla GG eller 90210 eller slappa ngt ikvall, massa laxor efter matchen..
Väder: kyrligt och soligt! solen varmer nog pa snart hoppas jag..
Outfit:  flipflops fran Pink, Mina fotbollstraningsbyxor, fotbollsmatchtrojjan! alla i laget bar denna outfit da vi har match! Amerikansk sportnord helt enkellt ! allt for the school spirit of the Storm!!
Svenskar till det hela med diverse silversmycken, Guessring fran amanda, Silverarmband fran Sebastian och American Eagle, Samt ett diadem me stor svart rosett inkoppt pa forever21 i sondags!

Nu ska jag ta min fotbollsryggsack och sticka till cafeterian och ata hamburgare, nachos eller nagor.. se ya!
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Vad tycker du om utvecklingssamtal, bra eller dåligt? Vore jätte glad över en åsikt! =)

2008-11-18 @ 17:15:20
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0