New York - Skridskor i Central Park

Heej
Dagens Lördag i NY var lång, vaknade sent och åkte till canalstreet för att stacy skulle köpa något skärp till madi i julklapp eller vad det var, slutade med Lunch i little Italy igen (mums!) och sedan hem till hotellet för att åka ut och åka skridskor i centralpark som var jättefint! de spelade julmusik och alla åkte runt fint på isen mitt i central park med höghusen runtomkring! Central Park var verkligen supermysigt =) Sedan åt vi middag då jag bestämde mig för att helt plötsligt bara ringa sverige. Så jag ringde och pratade ett litet kortissamtal med S, kände att det var längesedan, mysigt! Efter middagen gick vi till Times Square och hängde lite där.  Stepahora (stavning?) är en sminkaffär som ligger där, expediten hjälpte mig att sota mina ögon! blev party-snyggt men lite väl mycket.. mina ögon kom inte riktigt fram i det, det blev så mörkt allting, men det var kul!

Gjort: Irrat runt i NY
Humör: Lite ledsamt, skrev precis mail till min mor.. jag saknar henne väldigt mycket.
Planer: Blogga klart, lyssna iPod, SOVA!
Ser på: Ett hotelrum och Xander som sover brevd mig
Lyssnar på: Dova snarkningar från Fam. Elliott
Läser: Bloggar
Dricker: 
Äter:
Bästa: Jag är i världens bästa stad och har haft det super!
Sämsta: Jag saknar hemma lite och imorgon är det sista dagen i NY..
Väder: Som sverige!!!! 0-5 grade och mulet
Outfit: Pjamasbyxor säkert flera år gamla jag snott från mamma, blåa med vita prickar och en vit t-shirt.

Godnatt


Jag&madi lika som bär i våra plattade hår och svarta klänningar äter thanksgiving middag.

Kommentarer
Postat av: Lina

sheaaat blondie ! typ min spanienblondinhet på dej nu !! mysigt det låter :) Puss!

2008-12-01 @ 05:59:23
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: moa

hejhopp. du verkar ju ha haft det underbart! bara en fråga, vad är det för armband du har på dig? Jag har fått ett liknande av min mamma med ingraverad text i nämnligen, och det ser typ likadant ut :) PUSS

2008-12-01 @ 13:38:07
URL: http://moalinjer.blogg.se/
Postat av: Julle

du e så blond och brun och söt gabbi! jag vill också vara så på vintern!!

2008-12-05 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0