New York!!! Beyonce!




NEEEEEEEEEEEEEEW YOOOOOOOOOOOOORK!!!!!
Jag är här!! befinner mig nu på hotellrumet och är gladare än gladaste småbarn me glass!
Vi flög och anlände igårkväll, sedan dess har det hänt massor som jag inte har tid att berätta om nu!
NewYork består utav ihopptrykta hööööghus och neonskyltar överallt! hur coolt som hellst!
Igårkväll kom vi hit efter en rolig transferbuss då vi blev avlsängda mitt i manhattan innan sletna minibussar kom och körde oss vidrare, vi var livrädda! Sedan gick vi ut för att äta något och vandrade förbi Times Square (bilden ovan!), kom inte i säng föräns klockan 1 på natten och gick upp klockan 5 i morse.
Då det är thanksgiving här i USA så är det massa roligheter som händer i NewYork och i morses hade Beyonce live-show! Trötta som få tog vi tunnelbana(!) dit och stod i kö läänge. Detta var 100% värt de då Beyonce kliver ut i en svart speedodräkt superslim och är bara skitsnygg! Hon gick igenom publiken längst med gången och gissa vem om står där ? Jag! Hon gick 1 meter ifrån mig tog ut handen och skakade hand med mig och kollade mig i ögonen!  tyckte jag var fett coolt !=D Hon körde 4 låtar, All the single ladys, If I were a boy, Crazy love och en ballad jag aldrig hört. Dansade som en superstjärna, sjöng som en superstjärna.. ja, hon var en superstjärna!!
Nu är vi tillbaka på hotellet och familjen Elliott sover sött medas jag bloggar lite, snart ska vi ut och äventyra New Yorks gator! Jag är superladdad! =D
PUSS!


   
1. Beyonce efter att precis nuddat mig!
2. Xander, Brent & Stacy på planet
3. Jag väntar på bagage i leggins- bästa flygtippskläderna!
4. Höghusen som omringade oss då vi väntade på Beyonce.. Sjuukt höga!
5. Beyonce!


Kommentarer
Postat av: moa

Hahaha ball gabs! shit, vilken fullträff. Va hon lika grym som jag tror? Hon är ju typ den bästa livesångerskan som finns, helt seriöst. Hon är grym. Kör hårt i NY nu, och NJUUUUUT! haha , PUSS <3

2008-11-26 @ 17:17:52
URL: http://moalinjer.blogg.se/
Postat av: Lina

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH min gråa tröja är i NEW YORK ! :D jag är mer en lite avundsjuk på dej din apa.. hoppas du har det superbra and call me lataah !<3

2008-11-26 @ 19:37:21
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Anonym

WHAT?! Så galet tufft :D inte nog med att du är i New York, städernas stad liksom. Staden med det stora S:et - du träffade dessutom Beyonce!!!! Ha det underbart och shoppa en massa haha! PEACEandLOVE

2008-11-26 @ 21:10:57
Postat av: Johanna

WHAT?! Så galet tufft :D inte nog med att du är i New York, städernas stad liksom. Staden med det stora S:et - du träffade dessutom Beyonce!!!! Ha det underbart och shoppa en massa haha! PEACEandLOVE

2008-11-26 @ 21:11:18
Postat av: aui

SHAJT mannennnn. va tvungen å ta mig en titt här när ja såg på bdb att du vart å träffat kändisar å grejer! asså va e oddsen. hur många ggr har ja inte vart i new york? å inte en ENDA gång träffat en kändis... å du e där en dag å träffar supermegaduperstar. haha. vafan..... iofs stog min morfar i en hiss tsm me cameron diaz en gång men vafän. de va ju inte jag. äh. nu skriver ja massa bajs. COOOOLIO anyway. hoppas du har de great:D var i new york bor ni? vart har du varit? jag saknar nyc! och DIG!!!

2008-11-27 @ 02:03:26
Postat av: aui

hahahhahhaha som sagt får ja inte nog av crazy fan i bakgrunden. helt underbart

2008-11-27 @ 02:04:34
Postat av: Ida m

hej gabriella! :)

du ser ut att ha det underbart och jag är grymt avundsjuk att du har träffat beyonce! haha. ha de bra, kram Ida :)

2008-11-27 @ 13:03:45
Postat av: Julia

OMGG!!!! ååh jag skulle vilja vara i ditt ställe för fy fan va cooollt!!! slår nästan när jag mötte björn gustafsson i L.A, men han fick jag aldrig nudda. tusan.

2008-11-27 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0