Lördag

Lördag!
Slappaste lördagen någonsin, var och shoppade lite med stacy, höll henne sällskap typ köppte inget. Annars har jag bara gått omkring, jag somnade på soffan 2h, kollat gossip girl och 9210 en ytterligare serie jag ska börja följa som e skitbra! och bara grubblat och gått omkring här i Florida.
Har pratat med pappa massa på skype, och på kvällen hade Jacob, Becca, Felix och jag 3-konversation på facebook vilket var roligt och mysigt! =)
Har ätit hur mkt skit som hellst och är nu bara trött, uttråkad och illamående... om 4 minuter börjar sex&theCity  på tv så de ska ja kolla på och somna till.. lär tröttna dock, alla 1000 reklampauser går mig på neverna.
Imorgon är det upp klockan 9 för att gå till kyrkan, vi har inte varit där på länge men ska gå imorgon. ska gå borta i lakeland och äta lunch efteråt så det lär nog ta typ hela dagen... efter det är jag medbjuden till något suprize party för brents chef som hela familjen ska till, jag får se.. Ser fram mot Desperate Housewifes på tv imorgon!
Tv och serier är verkligen nice! jag pluggade för mkt i mitt liv där hemma för att ha tid med det, men här har jag tid och älskar att ligga framför tvn me mina serier! helt underbart !
Älsklingen e ju såklart GossipGirl<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0