Lina<3



La precis på telefonen med en av mina absolut bästa vänner någonsin Lina!
För er som inte vet är hon nu utbytesstudent i Texas och vi brukar smsa eller prata nästan varje dag!
Idag pratade vi i en timma och en kvart och jag bara ville inte lägga på! Vi pratade om sommaren som startades med denna bild på avenyn i göteborg då vi precis partat vid poseidon med studenterna! Vi pratade om massor med sommarminnen och skärhamn och grejjer! Sedan pratade vi om dagarna då vi åkte hit till USA, hur det kommer bli då vi kommer tillbaka! Hur vi ska gå med 92orna i 2an medans vårat åldersgäng går i 3an.
Hur vi kanske kommer träffas snart och hur mysigt det kommer bli! =)
Jag saknar verkligen Lina, har inte träffat henne på 3 månader!
Det är verkligen viktikt med bästa vänner och jag har de bästa någonsin!
Samtalet avslutades med ett ända stort "håhå!" och gapskratt i flera minuter före vi var tvugna att lägga på!
Ville bara säga att det var mysigt att prata med Lina!
Bästa vänner är bäst <3

                 

Kommentarer
Postat av: Lina

Awww jaa det var jättemysigt! Härligt med ett sånt skrattanfall, såna får man inte dagligen när man inte är med riktigt nära vänner ! Pratade med Lisa som ska prata med Chris och höra vad han säger om att komma i december! :D Saknar dej med min Gabbsor <3 Hörs imorgon !

2008-11-13 @ 05:57:53
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Petra Linis mamma

Hej Gumman!



Vilka underbara bilder, så härligt att se!

Saknar er båda jätte mycket men det är gott att veta att ni har det så bra!

Kan man få önska sig bilden på Bondbrudarna, gillade den grymt mycket?!

Puss på dig gumman xxx

2008-11-13 @ 15:39:20
Postat av: Amanda

awww va sött! nu blir jag avundsjuk! :P

ne men ni e verkligen dom finaste flickorna som finns!!!!! <3U

2008-11-13 @ 20:08:33
Postat av: Anonym

naaaw, samskolan är ett skämt utan oss! haha, jag låter inte alls självgod, men det är bara för jag e de också!jag har också grymme kontakt med karreskall du träffa lina någon gång under året? skall du på någon resa med ef, jag vill veta! jag och karre skall tillhawaii i januari, du och lina borde joina!! är så sjuuukt exalterad!

din blogg är underbar att läsa, du vekar ha de fett chill, och simmarna är inga dåliga grabbar!! hahha hälsa florida från mig!



och BTW, jag gick aldrig med i gayklubben, även om de lät chill... ahhaha

2008-11-13 @ 22:52:37
Postat av: Anonym

naaaw, samskolan är ett skämt utan oss! haha, jag låter inte alls självgod, men det är bara för jag e de också!jag har också grymme kontakt med karreskall du träffa lina någon gång under året? skall du på någon resa med ef, jag vill veta! jag och karre skall tillhawaii i januari, du och lina borde joina!! är så sjuuukt exalterad!

din blogg är underbar att läsa, du vekar ha de fett chill, och simmarna är inga dåliga grabbar!! hahha hälsa florida från mig!



och BTW, jag gick aldrig med i gayklubben, även om de lät chill... ahhaha

2008-11-13 @ 22:53:04
Postat av: Josefine Sjostrand

... det där va från mig.. hahah( det går bra nu!)

2008-11-13 @ 22:54:08
URL: http://josefineusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0