Kl. 00:00

Öhhhh!!
Kockan är snart 12 på natten och jag Måste springa raka vägen i sängen! Har suttit sedan lockan sju med min engelskastory på 7-10 pages.. Min blev exakt sju, en ganska okej story om man fattar något.. Brent läste precis igenom den för att rätta de sista gramatik och stavningsfelen! jag hoppas på att den är godkänd! lämnas in third period imorgon!
Har också matequiz, engelskaquiz och lite anndra läxor men de skiter jag i.. har pluggat på tok för länge!
Jag kör en snabbis ala vickan!

Gjort: Pluggat!
Humör: Inte det bästa, jättetrött
Planer: Springa upp och slänga mig i sängen, skita i allt och sova!
Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: Breakin' Dishes - rihanna
Läser:  EngelskaEssay
Dricker:  Vatten
Äter: Yogurtdoppade prettzles
Bästa: Äntligen klar med uppsatsen!
Sämsta: Mycket att tänka på..
Väder:  Har varit jättehärligt idag! Krispigt på morgonen, soligt på dagen och nu.. mörkt
Outfit: Storm-soccer träningsbyxor med sportbh och ett sovlinne från CalvinClein

För övrigt har Moccachino varit gullig för första gången på länge! jag låg på golvet och lekte med henne i en av mina pauser då jag skrev min Essay och hon hoppade upp på mig och slickade mig och vi lekte, sedan hände de otroliga! jag klappade henne och kliade henne lite så hon la sig hos mig! klockan var väll 11 på kvällen eller något! men ändå! Hon var lugn för en gångs skull!
Ville bara dela med mig av detta mirakel!

Nu är det sängen som gäller! Har spelat in en hel pardanstävling på tv-n,så de kollar jag på nu före jag somnar då jag inte kan sova, Dans!
Det blir nog en del danstittande inatt..
GodnattPuss!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ! "I don't know who you think I am, I dont know - who you think I am!" det var tider det.. hoppas uppsatsen är omtyckt !

2008-11-07 @ 06:14:05
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Lukas

Haha, du säjer att du inte pluggar mkt :P ^^

2008-11-07 @ 07:07:38
Postat av: julle

haha fint mirakel att du och hunden kommer överrens!

2008-11-08 @ 12:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0