Jag ska till NEW YORK!!!!!





JAG SKA TILL NEW YORK!!
Biljetterna blev precis bokade, vi åker om två veckor!!!
Min värdfamilj och jag ska åka torsdag-måndag till New York över thanksgiving, se Macy's parade och Times sqare och självklart en massa shopping och andra roligheter!! Jag är SUPER EXITED!!!
Alla som nu rekomenderar New York så gott, Aurora, Mamma, m.fl ge mig tipps! vad vill jag Verkligen se och vad borde jag Verkligen göra när jag är i storstaden av storstäderna New York?!

Fotboll
För övrigt har dagen rullat på som alla andra, jag o Natalie är riktit bra kompisar nu, bästa kompisar om man säger så! hon är skön så det är kul! =) Känns bra att ha en lite närmre vän som jag kan vara säker på!
Dessutom lämnade jag in, samt vi fick faxat de sista papprerna till oss så nu kan jag spela match!! Så redan imorgon kommer att bli min första fobollsmatch! ska bli kul att äntligen få spela och inte sitta och titta på! men är lite nervös också, jag kan inte spela fotboll?! haha

Obama eller McCain?
Stora samtalsämnet, stora händelsen idag.. Obama eller McCain!?
Själv bestämde jag mig idag under vår American Government lektion, vi hade diskution som vi haft de två senaste dagarna då vi får reda på vart de olika kandiaterna står i olika frågor. Jag debaterade stenhårt och insåg att jag var mer för Obamas åsikter, Ethan min kompis är stenhårt för McCain och en duktig debatör (heter det så?) så det blev en härlig debatt!
Det var huur långa köer till vallokalerna som hellst idag, två timmar stod mina kompisar som skulle rösta efter skolan! Undra vem som vinner valet nu ikväll ? bara två timmar kvar eller något... Obama leder just nu stort, för en timma sedan ledde McCain så allt kan hända ! ett stort historiskt val här i USA! massa reklam och diskutioner överallt! lite coolt att vara här faktiskt!
Om Obama vinner blir han (som ni vet) första svarta presidenten i USA, a big momet in history, and I was here! muahaa!

Nu ska jag sova! JAG SKA TILL NEW YORK!! ville bara skriva det igen =) ska bli så sjukt häftigt! och roligt!
Godnatt!

Ps. kommer inte in på ýoutube och kan inte lägga upp videon idag heller, något fel på youtube.. sorry!

Kommentarer
Postat av: Vick

ÅhH! såå avundsjuk, någon gång ska jag med till NYC sådeså :( LOVE

2008-11-05 @ 21:25:40
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

En underbar stad!

2008-11-05 @ 22:34:31
Postat av: cousin Emma;)

gud va kul!! du måste till central park och till ground zero! men om du vill ha bra shopping till inte så höga priser. gå till century 21, är inte riktigt säker om det finns kvar, men det borde det;)

2008-11-05 @ 22:41:24
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kan säga att century 21 finns kvar, dock tömde jag det stället på allt som var något att ha när jag var där förra veckan ;) haha! Nej men det var helt okej, annars bara måste du ju till Abercrombie & Fitch butiken på 5th - den är underbar!! Och om du vill se någon musikal, se Wicked! Den var helt sjuuukt bra kan jag lova :D Åhh finns så mycket att göra vet inte vad jag ska säga, mer än GÖR ALLT and love New York - that's what I do!



xoxo johanna

2008-11-06 @ 17:26:36
Postat av: michael kors outlet

It's just that Michael Kors features a different market for their items.

2012-03-03 @ 10:25:05
URL: http://http://www.michaelkorsoutletso.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0