Fredag - senior fotball night!

GodLördagsmorgon!
Sitter nu med jätteonyttiga sockerfrukostflingor till frukost tidigt en Lördagmorgon, men tänkte börja med att berätta om igår!

Min onyttiga lördagfrukost!

Efter lång uppsatsskrivande torsdagkväll och en natt med mycket grubbel lite sömn vaknade jag upp fredagen supertrött. Skolan rullade på, lämnade n min uppsatts och fick 6/10 på quizet!! åt chickennuggets pommes vit scone grej och fet äcklig cafeteriamjölk till lunch och somnade mellan solan och fotbollen då vi har studyhall. Blev väckt av mina lagmedlemmar och utslängt i våra snajsiga svarta träningsbyxor med lila träningströjjor till stenhårt träningspass!
Vi gjorde massa jättejobbiga övingar och körde "självmordet" på slutet då  man springer allt man har och håller på!
Det var soligt också så svetten rann mer än någonsin, men de e ju härigt! =)

Efter fotbollsträningen blev jag hemskjutsad av min tränare och me en annan tjejj i laget, han var tvungen att åka förbi walmart på hemvägen då jag utbrister, "fasicken också att jag inte hade med mig mina pengar så ja kunde köppt en BJs det hade jag faktiskt varit värd nu! haha" Vad på han där inne fullt seriöst säger "Gabriella gå å hämta din BJ, jag bjuder!" Jättesnällt! jag som mammas väluppfostrade flicka sa tack så mycket men nej tack de behöver du verkligen inte!
Med tanke på att han bjöd 4 av tjejjerna och mig på china buffe efter vår sista match så känner jag att det får räcka där!
Men han är verklige supergo iallafall! =)

I bilen hem pratade vi om matchen på lördag, den andra tjejjen hoppade av så vi de va bara vi två i bilen då han säger. "Du startar på måndag, och du kommer få spela största delen av matchen så drick mycket i helgen!" jag helchockad säger att jag inte har någon aning om vad jag gör på plan! (mycket sant!) Då han säger att jag har mycket mer aning än de andra tjejjerna med ett leende! Jätteglad springer jag hem, fast ja vet också att d kommer skapa problem, en tjejj grät förra matchen för att hon fick spela lite och jag kommer ny i laget har aldig spelat förut och får spela mera.. heh..  Ni förstår alla vart detta leder! Skvaller och konflikter!

Hemma efter träning och walmart vid kanske klockan 5:45pm och skulle vara färdigfixad på skolan med seniorsarna  kören för att sjunga the national anthem, Nepp! det hinner jag inte! Duschade min träningsverkiga kropp länge och blåste håret före jag åkte me Ashley till fotbollsmatchen istället, seniornight vilket innebär sista fotbollsmatchen för sesongen. Alvarligt talat så bryr jag mig inte så mycket, våra fotbollsmatcher e inte jätteroliga i min åsikt, men vi vann iaf!


Vi tjejjer på fotbollsmatchen!

Träffade massa folk på fotbollsmatchen som jag kände så det var roligt! Massa av mia killkompisar jag inte pratat med på länge, så det gjorde mig glad! =)
Vi åkte därifrån ganska tidigt och hem till Tyler ( längst upp till höger) och hängde en stund, jag var nära på att somna på hennes säng men höll ihopp hela kvällen, då jag fick chansen att bli hemskjutsad tog jag den snabbare än någonsin och kom hem till en vaken Xander klockan 00:00. Vi satt uppe och pratade och jag hjälpte honom med hans bokrecentionskollage, jättemysigt! Han är så öppen min värdlillebror, vi pratade om massa saker, om skolan, föräldrar, om amanda & lina, om hans flickvänner och flickvänsproblem osv! jättebra avslutning på kvällen!

Trots att jag somnade runt 2 igår och var jättetrött så vaknar jag klckan 8 idag.. suck! Har träningsverk i hela benen vilket känns bra! Känns också bra att fått skrivit ett låångt blogginlägg vilket jag inte hunnit med på ett tag!
Dagens planer - möta upp ashleytjejjerna vid poolen, simma och sola!
kvällen - alla ska till någon konsert så jag vet inte rikgit vad jag ska hitta på! mysigt hemma låter inte helt fel faktiskt! känner för att se "När lammen tystnar".. =P

För övrigt kommer Fall out boy tydligen hit vilket jag måste erkänna att jag är sugen på! biljetterna kostar typ 20 dollar eller något, svinbilligt! så jag ska kolla upp deet! hade varit superkul! =D

PUSS
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt med fotboll !:)

2008-11-09 @ 18:08:16
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0