Klockan ... !

Klockan 7 var jag i skolan
Klockan 2 sluta jag skolan
Klockan 3 var vi alla hos Silvia å åt pizza - kul
Klockan 6 var vi tillbaka i skolan och värmde up
Klockan 7.30 var det avspark för vår match
Klocka 9.20 var matchen slut, jag spelade alla 80minutrarna, gick bra, vi van 2-1. Svinkallt!!! Det kom tom lite snöflingor tro de eller ej.. eller så såg jag bara syner. men shit va kallt det var!
Klockan 10 hemma med matteläxa, engelskaläxa och annanas
Klockan 11 ligger och bloggar i min säng och borde sova sova sova!

Jag har ingen tid till något - stress, stress stress och FOTBOLL!

Bästa laget 
Julien, Moo, Gaby
Maggie, Laura, Jag

Godnatt
Gabriella


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha Gabbie det är 90 minuter i en fotbollsmatch.. Grattis till vinsten !

2008-11-19 @ 05:42:06
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0