Ed Hardy fashionshow!

Min supermodelkompis!!!
Katie en bra tjejjkompis till mig är min aldeles egna supermodel! fullt seriöst! jag har världens coolaste kompis!
>>Mån-Ons var hon inte i skolan, jag smsade och frågade varför. Hon fick mig att lova att inte berätta för klasskompisara, me hon var flugen till Carlifornia för ett jobb! De var uppe i bergen och fotograferades! hon blev ditflugen och bodde på hotel gratis och tjänade cash!
>>I förra veckan var hon uppflugen tll NY för Teen-Vouge på casting, hon har inte fått resultat ännu men de kändes bra för henne!
>>Vi skulle egentligen hänga imorgon hon och jag, men hon kom idag och sa förlåt typ 1000ggr! Men Ed Hardy som hon jobbade lite med i sommar ringde för de ville ha med henne på Ed Hardy Fashionshow i LA imorgon! Så de flyger upp henne Lör-söndag! Det är Christian Auidigers ( Ed Hardys designare) dotter som har sin sweet16 i samband med fasthionshowen! Då jag berättade att jag hade e komis (Amanda)som älskar Ed Hardy blev katie generad då hon berättade om att de skickat lite kläder till henne efter hennes jobb med dem i sommras.  Jag blir ju helt jätteexalterad såklart! Frågar om precis vad de skickade och allt!! 7 Toppar, 2 Jackor/sweeatshirts och lite assesoarer. Gratis! bara sådär! Plus att hon e fett betald!!!

Hon är verkligen supersnygg, smal, lång, håret, hon har allt americas next supermode ska ha! Dessutom är hon en jättemysig tjej som jag tycker om jättemycket! Hon verkar verkigen ha fötterna på jorden och verkar inte så högljutt skitsnackig, om ni förstår vad jag menar?
Hon hade en present till mig idag! En ring =) Hon gav den till mig efter 6t period, jättegulligt! jag blev superglad =D
Synd att vi inte kan hänga imorgon dock... fast vad gör man inte! hon ska ju till LA till Ed Hardy liksom!
Vi hade jättekul idag och spenderade hela vår americangovernmentlektion (där vi gör grupparbete tillsammans) att kolla igenom Ed Hardykläder på deras hemsida ( http://www.edhardyshop.com/Womens-s/19.htm )
Sjukt mycket fina grejjor!!! Blev sugen på något mer därifrån! min tshirt jag köppte för ett tag sedan har jag använt jättemycket!

Katie & jag före HomeComing!

Fotbolldansning och utklassning!! Älska mitt lag!! <3
Efter skolan idag var det raka vägen att ladda upp pengar på mobilen, sen till Wallmart där det inköpptes massa 100 caloriepacks och oreos och nut-bars och tuggumin och massa annan skit att ta med till lunch!
Efter detta begav vi oss till Biancas hem!
Toasts, Nachos och massa musikvideodancing och "jag har aldrig" Superkul hade vi!!! haha, alla tjejjer sjöng högt och dansade och ahh! de var bara så sjukt roligt nu igen! =D
Vi bestämde alla att vi skulle ha sleepover hemma hos Mercedes på måndag-tisdag. men nepp, det kan inte jag för då åker jag till NY, lite surt.. men ändå Suuupervärt!! jag klagar inte!

Fotbollsmatchen gick även den jättebra, jag hade träningsverk från gårdagens match och var almänt trött i kroppen, men då Ethan (millitärkompisen ni kommer ihåg?) som nu är kommentator till våra matcher satte på lite skön musik fortsatte musikvideodansandet på planen !! finfin uppvärmning om ni frågar mig! Mr. Kusma vår tränare tyckte inte det, haha!
Vi bet ihop och van med 7-0 vilket bara gjorde oss glada och vi alla dansade av planen!

GODNATT!!

Ps. Om 3 dagar åker jag till New York!!!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

vad brukar du och dina nya kompisar i USA göra på fritiden när ni är ? :)

2008-11-22 @ 13:52:39
URL: http://www.FilliFjompan.bloggspace.se
Postat av: Amanda

Vad underbart att du träffat goa vänner!

och hon får GRATIS Ed hardy kläder!!!

miss U!

2008-11-22 @ 18:35:25
Postat av: Vick

Häftigt! presentera mig gärna för henne ;) haha skoja! Kul att ha en sådan ball kompis.. PUSS&KRAAM

2008-11-23 @ 17:30:42
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Celine

Shit! Va häftigt! :D

2008-11-23 @ 17:36:50
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0