Anton kommer!

Hej!
Lina - vi spelar 2x40 minutersmatcher så en match är 80 min
Becca - varför påminna mig om att ja ska jobba i 40 år ? jag lever i nuet, tack ändå!

Kom precis hem från en Onsdag i skolan med fotbollsträning efteråt, inget speciellt har hänt, jag är inte på så bra humör.. klockan är 5 och jag ska:
* Städa rummet
* Göra läxor
* Duscha och fixa naglarna
* Kolla Gossipgirl
* ringa min områdesrepresentant angående Hawaii
Sen vill jag försöka somna tidigt med!

Jag fick brev från Anton idag!!! =D han sa att han hade "en liten överaskning", vilket visar sig vara att HAN SKA KOMMA TILL FLORIDA I JUL!! jag sprang till stacy och hoppade omkring! Både Aurora och Anton ska jag alltså få träffa i jul!! Måste fixa så jag kan komma till Miami eller ngt bara.. 3h i bil.. undra om de finns ngn buss?
Jätteglad e ja iaf! måste maila hnm!


Anton i sommras!

Nu ska jag hoppa in i duschen om ni vill veta!
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Lina

MEN BAJS JÄVLA APA på att alla ska komma till dej. oj vad ensam jag kände mej nu

2008-11-20 @ 06:13:14
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Wow vad roligt för dig!!! Vad då Hawaii? Något jag missat??? Ska du dit???

2008-11-23 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0