Andrea



    
 

Igår Lördag åkte jag hem till Andrea (svensk utbytesstudent som inte bor så långt här ifrån som jag känner!)
Hennes värdefamiljshem var hm... Inte så pedantiskt städat som min mammas hem där hemma! haha
De hade en Jättetjock hund som de aldrig går ut och går med, men familjen var mysig och andrea var glad!
Vi hade en jättemysig kväll med massa tjejjsnack!  jättejättemysigt! =D
Sov där tills idag då vi åkte till andreas värdbrors hotel är han jobbar och åt och kollade runt! Hotellet var Superstort och vi var liksom utomhus fast med glastak över! asfräckt! Bilderna ovan är därifrån!




Inne i hotelet hade de fixat in massa massa Is och gjort ett helt litet Is samhälle typ! Hur mycket isskulpturer som hellst, över 2 miljoner kilo is där inne!! Vi fick ha fula blåa värmegrejjer på oss för det var -12 grader där inne! Brr!!
Men det var superhäftigt!



Efter hotelvistelsen bar det vidare till Prime Outlet där vi snabbt tog en starbucks innan vi drog in på Forever21 för shopping! 2 timmar senare är detta mina fynd:



Kappa till NY!


      
Mössa+halsduk till NY, Svart klänning jag är supernöjd med, samt Svart kort skinjacka (från dagn innan) ett fynd!

Vad tycks om mina inköp?
Känns bra att ha halsduk, mössa och kappa till NY också! nu är det bara skor jag behöver med så är jag redo att åka..!
Har haft en superdag med andrea och hennes värdfamilj!
Puss&Kram
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Vick

AHHH!!! Sjuukt fina saker duuuu, så avis allt var jätte fint! Kul med massa bilder (L) LOVE

2008-11-24 @ 09:45:42
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Vick

Haha tyckte att hon såg svensk ut :) Pusssis

2008-11-24 @ 09:47:25
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Mummy dearest

Är så glad att du bloggar så att vi här hemma får veta vad Andrea har för sig... Hon är ju inte direkt den flitigaste bloggaren... Låter som ni hade en mysig dag och kväll tillsammans.



:-) från Andreas mamma Gudrun från ett Stockholm i snökaos



PS. Andrea kanske har lärt sig att uppskatta ett välstädat hem när hon kommer hem ;-)

2008-11-24 @ 10:06:04
Postat av: Rebecca

hahah! Tyckte också den nya kompisen på dina facebookbilder såg svensk ut. Vet int vad som gör det, men man ser verkligen vart man kommer ifrån, oftast...



Suuuperfina saker du handlat! Mössan + halsduken ser du väldigt sockersöt ut i, svarta klänningen kunde jag inte se så mycket av, men jag älskar ju svarta halvlånga klänningar med ärm så det kan ju bara vara perfekt! Älskade skinnjackan! trots volang som jag i vanliga fall är lite skeptiskt till:) Skepparjackan vet jag inte riktigt... lite svårt för guldknappar... men rutigt är så himla fint! Speciellt på vintern. Härligt med nya grejor!!!



Förresten julklapp...??? Har lite svårt att hitta saker i Schweiziska bergen... dessutom handlar du ju så mycket själv...:) vad önskar du dig? Själv har jag inte kommit på vad jag önksar mig... (om du nu undrar, hihi!) återkommer med det:)



KRAMAR!!!

2008-11-24 @ 16:13:30
Postat av: Pappa

Hej gumman, jag tycker det var väldigt coola kläder du hade köpt, passar dig helt fantastiskt! Hoppas nu att dagarna i NY blir härliga. Vinka från helikoptern! Kram

2008-11-24 @ 20:32:32
Postat av: Johanna

Åhhh jag älskar verkligen din kappa, den var hur fin som helst! Alla dom andra sakerna också i och för sig :) peace

2008-11-24 @ 21:15:40
Postat av: Lina

Jag är kär i din skinnjacka. fyy fan va fin! den snor jag när vi kommer hem bara så du vet.. :)

2008-11-26 @ 19:31:58
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0