3 Månader!

I 3 Månader, 13 veckor, 86 dagar, 2064 timmar, 123840 minuter, 7431600 sekunder har jag befunnit mig på andra sida atlanten i USA. Idag firar jag allstå 3-Månader! Det är för varje vecka som går en liten känsla utav att jag klarat av någonting, för varje ny månad som kommer så startar man ett nytt kapitel, nya krafter att klara av ytterligare en månad här borta! Inte för att jag inte trivs här, inte för att jag inte tycker om att vara här, för det gör jag verkligen! Men bara ett litet firande, ett litet mål som jag klarade av! Som när man gör ett prov, visst man har ett nytt nästa vecka men man klarade av det, kan lägga det bakom sig och jobba vidare! Fast min USA-vistelse är mycket bättre än Prov ! haha

Denna Tremånadersdag har inte varit min bästa dag, försov mig, hade en svullen fot jag haltade omkring på och kunde inte vara med på varken teamsports lektionen eller fotbollsträningen men var ändå tvungen att vara där fick inte gå hem, vilket gjorde att jag fick sitta väntandes och titta på i 4 timmar!!! Jag var hur utråkad som hellst sista timman, herregud!

Nathalie som ja hänger med över lunchen (och vi vandrar runt lite) var inte där idag så jag åkte ut över lunch med några andra tjejjer, det va jättemysigt ! vi åkte hem till en tjejj och jag åt havregrynsgröt med nuthella! helt magisk kombination! Mums!

Det började också en ny tjejj som är både i min spanskaklass och i min teamsportsklass, hon flyttade hit från Frankrike för tre veckor sedan! Hon hade bra klädstil och ah.. verkade bara som en mer Europeisk människa, något som föll i min smak! fick bara ett första intryck men kännde verkligen att jag vill lära känna henne, vi är ju ändå lite i samma situation!=)


90210


Nu ska jag kolla på 90210 en JÄTTEBRA tv-serie som ni bara måste följa! Visas den i sverige med?? en gammal tv-serie som de gjort ny eller något nu.. ja vet inte, BRA iallafall!!
Så nu har jag:
Söndag - Desperate Housewifes
Måndag - Gossip Girl
Tisdag - 90210


TV är verklgen en ny upptäckt för mig! har aldrig haft tid för TV innan, men herre va härligt det är att titta TV! väldigt skönt för mig att få leva slappt framför TVn, har liksom aldrig gjort det!
Massa Pussar och Kramar!
Gabriella

Kommentarer
Postat av: julia

jag följer den också! eller det går gamla repriser just nu, snart kommer de nya! exciting :D

2008-11-13 @ 20:09:47
Postat av: Rebecca

Beverly Hilla 90210 heter den gamla serien, eller Bevan som vi coola sa!



Kolla in ursprungs stilen, NICE!:

http://www.catwalkqueen.tv/bh90210remake1.jpg



Bevan var allas våra liv hela 90 talet innan Friends (Vänner) tog över. Har du fortfarande inte sett ett avsnitt? Ett måste Bella när du nu entrat denna underbara TV-värld, VÄLKOMMEN! :)



Nu skall jag äta middag och kolla på film.



Puss o Kram!



2008-11-13 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0