2 små frågor blir besvarade!

Heey!
Tänkte svara Malin som kommenterade på min blogg för snart en månad sedan haha! Blev jätteglad för hennes kommentar och sen sprang jag iväg och glömde den lite ... men nu är jag med i matchen igen!
Samt felicias från gårdagen!

Malin - hur funkar STS?

Sts var ett bra val för mig! jag har å andra sidan inte bytt familj eller liknande. De lovade att man skulle få information under hösten av resor innom usa för utbytesstudenter som aldrig dök upp... lite trist!
Men annars känner jag att allting funkar bra! Jag har områdesrepresentant i närheten som jag kan få tag på och så, jag känner mig trygg!! Fråga även min kompis Lina (annabodillina.blogg.se) hon åker också med STS och har bytt familj, så hon har alltså haft lite mer kontackt med Sts än jag har under vårt år!

Felicia - vad gör du med dina kompisar när ni är ?
Då jag kom hit var jag direkt involverad i Sim-laget, då simmsesongen var slut hoppade jag in i Fotbollslaget så jag har alltid haft saker att göra efter skolan ! (för man tränar varje dag här! kul!) På så sätt har jag hängt med kompisar på träningarna helatidn, efter träning, före/efter match så brukar vi alla åka och äta eller hänga hemma hos någon.
Då vi hänger har vi ofta jättekul! Amerikanska tjejjer är en klass för sig faktiskt (iallafall mitt fotbollslag)! Alla pratar i munnen på varandra, vi sätter på hög musik och festar helt enkelt.. mitt på blanka dagen 15 tjejjer i ett rum, partay! hah
Jag har alltså hängt med stora gäng (lag) av kompisar helatiden vilket är kul !=)
Annars har jag träffat kompisar vid poolen, nöjjesparker, shoppat,  eller på starbucks och tagit en fika som man kan göra i sverige liksom!
Allltid då man hänger med någon så är det MAT som gäller! Man kör förbi någon av alla 1000 snabbmatresturanger och tar en hamburgare =)

Massa Lördagsmorgonpussar!!
2 dagar tills jag åker till New York!

Kommentarer
Postat av: malin

va glad ja blev nu :P dock kanske de finns någon annan malin som skrvit ett liknande inlägg till dig, men känns som om de va ungefär en månad sedan jag frågade hur STS var ;b

tack för svaret, och jag har redan läst hennes inlägg me :)



jag har varit på intervju nu och jag e nästan säker på att jag ska åka med sts:) dock vet ja inte om ja ska åka på lägret innan eller inte, det gjorde inte du va ?



:)

2008-11-22 @ 17:05:36
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0