Snarka i skolan!

Heej!
Vissa saker är bara för typiska. Bara för att jag var duktig och tog en dagens outfit bild så fungerar det inte att lägga upp bilder, lyckat. den kommer imorgon eller nått!

För övrigt så hände något otroligt ! Ida bangade Bildlektionen (visserligen ville hon väldigt gärna hjälpa maria blabla) men hon bangade med mig tillslut för vi va ju klara!
Så vi satt och snackade länge vilket var trevligt=)
Sedan gick jag ut och la mig i solen på skolans altan i Stinas knä under långrasten, hur skönt som hellst!
Lite för skönt tror jag för jag somnade och låg tydligen och SNARKADE!!! :O (har börjat med det på senare tiden tygligen, fan!) , men att ligga i skolan på altanen bland solande folk var bara för mycket ! Hjälp!

Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0