Snabbkemi!

Heej
Dansade idag, känner inte riktigt samma gnista som tidigare men men det kommer väll!
Fick iaf komplimang av Amanda att mina ben blivit snyggare! Dansspiror istället för handbollsgrova ! =D  Käns bra ! tack tack!
Annars är det bara Kemi som gäller även denna kväll!
Amanda bor här, o victor var här en sväng så jag försöker vara lite social samtidigt! huh!
 Nu kom amanda, på tal om social, jag måste gå !
PUSS

PS. Jag SKA ha mvg på kemiprovet !

OCH!!! (höll nästan på på att glömma, NOT!)
GRATTIS LINA (annabodillina.blogg.se) 17 ÅR!!!!=D=D=D=D
v

Kommentarer
Postat av: Lina

haha tack nutte ! Du glömde verkligen inte bort den iår :) PUSSE

2008-05-22 @ 13:13:48
URL: http://annabodillina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0