random kväll ikväll!

Hej ! kemiprovets tre timmar gick fortare än någonsin, och jag har ingen aning om hur det gick! vi får väll se! huh!
För övrigt igår gick jag omkring med Lina min kompis som fyllde år på stan i typ 1000 timmar för att hon inte fick komma hem, för när hon kom hem var alla tjejjer där och vi hade suprize tjejjmiddag för henne! mysigt!

Idag är det jobb från 11-16:30 trevligt ! sedan ikväll så blir de lite random, Amanda bor här så hon ska sova här. Julia jobbar kväll idag och morgon imorgon och vill därför sova i stan. alltså ska hon sova här !
Min pappa och min lillebror bor ju här så de ska alltså också sova här!
och sedan har jag inte träffat sebastian på två veckor, så ah han ska också hit och det är honom jag ska liksom "vara med" och han ska också sova här :P haha snacka om random kväll ja kommer ha! aja, det blir trevligt! vi får väll dra ut och göra någonting kanske. :P aja ja vet inte! hah vi får väll se  =) det blir trevlig !

Nu ska jag snart dra till jobbet ! väcka en sovande amanda först bara ;)
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0