Nationellaproven i mattematik B kursen den 7 maj 2008 (imorgon)

Idag stod klockan på 07:30 då jag hade mattelektion 08:00-10:00 och sedan dess har jag Pluggat hela dagen. Matte ! amanda har varit här vilket är gött!
2 avbrott, ett då jag var ute och sprang i 2h - jag sprang vilse runt delsjögolfbanan, lyckat
och ett av Dansen! de va roligt som vanligt, andra standard-dans lektionen vilket också innebär Vals! haha vi skulle gå utan att hållavarandra och "gnida magar" alla såg lite roliga ut och de va roligt hah :P
Vals liksom, herre:P men de va skojj!
Nu måste jag plugga!
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaha vad coolt, om du står längst ut i hamnen så tittar du rakt fram mot sundet så ser du vårat hus :D
Naww !, Lycka till med honom ;)

2008-05-10 @ 17:22:11
URL: http://hannamk.blogg.se
Postat av: Sofia

hej , sorry att jag inte svarade på sms men jag åkte till belgien i fredags så jag kunde inte åka ut till skärhamn :Ppuss

2008-05-11 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0