MVG-

Hej ! idag fick jag äntligen tillbaka mitt Mattenationella Bkursen! MVG-! SUPERGLAD! hoppas ja kan få mvg i betyg då om ja sätter sista provet! huh!=)

image49
(Bildbevis!)

Dessutom fick vi våra bildbetyg där jag fick MVG =) hihi
För övrigt pluggar jag bara massa kemi, och var på dansmöte som var trevligt, alla var lite gladare vilket var nice=)
fast jag ska ju inte vara med mer så mötet var totalmeningslöst för mig, men jag och fabian smsade, och pablo fabian henriette och jag gjorde argaleken vilket var skojjigare =)
Kemi och sov nu!
GOdnatt!

Kommentarer
Postat av: Julle

gryyyyyyymt!!!!!!! och du som tänkte banga den kursen och få G ... ;)

jag fick mvg på ma-nationella också! hehe i
Akursen, men ändå... :D

2008-05-20 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0