Inne- & Utelista


Inne:
1. Grillkvällar 
vad är mer underbart än att sitta på en kall klippa på sveriges framsida med en filt hårt virad omkring sig vid solnedgången, som sedan går ner och då är det bara glöden från en eld kvar. ett gott gäng kompisar och bara mys tills natten drar in och antingen tar man ett nattdopp i det kalla blåa! eller bara myser i den varma kvällsbrisen.

2. Brun-utan-sol
japp kära vänner ! våren är här och ingen kan tänka sig att vandra omkring med bleka ben och axlar i den härliga vårsolen. det är ett faktum, brun-utann-sol-sesongen är igång! Alla skäms, ingen erkänner men jag måste ändå ha det på min innerlista för den äkliga lukten av brun-utan-sol är ett vårtecken som är till duga!
också väldigt kännt innom dansvärlden:P Dessutom vill jag slå ett slag för brun-utan-solens icke-kanser effekter! ta brun utan sol istället för att få hudkanser av våra bleka hy i den starkt skinande vårsolen! save life! haha

3. Rumpor
(Denna är lite till niklas) japp, "sommar och sol och vi har kortad sol och vi vill ha dig, jag veeeeet markoolioo!"
Markoolio har något i dedär! sommaren kommer, och rumpsesongen börjar, bikinirumpan, tighta-vita-byxorna rumpan! det är nu alla kämpande rumpspänningar på friskis och svettis (som jag tyvär aldrig gjorde!:S ) visar sig!

image48

Ute:
1. Filmkvällar

Japp, mysiga filmmyskvällar i all ära, men det tillhör ändå vintersesongen! nu är det inga lata hemmasittande filmkvällar längre, nej ut med er! njut av vårens härliga ting! stäng inte in er med en tråkig film!

2. Smink
Alltså lite solpuder på våra lätt brända(eller brun utan solade) kinder i all ära! Men lägg ner foundationlagren nu flickor ! sluta med tjocka tunga maskaralager, ögonskuggor och sånt, nu kommer sommaren frächt ! inte 3cm sminklager nu, de e helt enkelt på min ute lista :p

3.Plugg
Asså alvarligt talat så orkar ingen mer nu! jag hör ingen som är laddad, så varför inte bara ta bort plugget den sista månaden nu ? ingen orkar mer ändå, banga plugget, banga proven, (slutprovet i kemi iaf!) och banga läxor! vi ska va ute i solen på raster och efter skolan inte inne med en fet tung bok i handen! de gör oss bara ynkliga. bort med plugget !


Ha det super !
Gabriella


Kommentarer
Postat av: zzzzz

Säsong och Cancer*

2008-05-15 @ 22:21:40
Postat av: Lina

hah sötnöt :) jag håller med om det mesta !
och till zzzzz här över så har hon faktiskt dyssläxzi.
:)

2008-05-16 @ 15:49:12
URL: http://annabodillina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0