hinner inte !

hej hinner knappt srkiva så de blir kort!
idag har jag varit i skolan och jobbat 9h! fett nice! men nu är jag TRÖTTER!
Ska äta och sova snart, måste bara skriva klart samhällsfrågegrejj om EU, segt!
Pus och kram och godnatt ! ska uppdatera nästa gång jag kan .. typ .. hm.. em.. okej  det blir någon gång på söndag antar jag, för helgen är fullllbokad men ska försöka innan!
Jag fick lön idag också 5270 kronor rikare ! imorgon blir det gladiatorskor och skolavslutningskläninng på shoppinglistan! =D 
Puss!

Ps. Lina min kompis har skrivit en låt helt själv, "Don't want to land - Lina" HUR BRA SOM HELLST :D

Kommentarer
Postat av: Julia

jag jobbade TIO timmar!!! (med andra ord blir du och jag kvalicerade som tonys utslitna favoriter)

2008-05-30 @ 10:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0