Helg!

image46

Stressig men UNDERBAR helg! =D

Fredag
dansade + jobbade jag sedan så var jag ute och grillade med maxi philip och lina i Billdal , tog mitt första dopp i vårt vackra hav med ! Kallt men riktigt nice! Philip var modig nog att joina medans de andra var landkrabbor! Sedan sov jag hos lina vilket var väldigt mysigt!

Lördag
vaknade jag hos lina och pappa hämtade upp mig då pappa jacob och jag spelade golf första rundan för i år ! jättenice faktist, vill spela i sommar så alla som läser bara joina!:D hah
Efter det tog jag den 2h långa bussturen till Tjörn och sebbe och var där ute på grillkväll också jättemysigt! med massa tjörnbor typ .. :P Robbin och Hugo e trevliga iaf:) Och själkvlart vår underbara party-vickan! ;)

Söndag
Vaknade hos Sebbe kl 07 för ovanlighetens skull (not!) för att sedan ta 2h bussen tillbaka till stan och jobba!
Mycket trevlig kioskvistelse måste jag säga, då Lina och Lukas kom! och sedan kom även dans-killarna! jätteroligt!
Niklas (på bilden till höger), Pablo och Fabian (på bilden till vänster) kom och hälsade på och åt glass!
Sedan gick vi till dansen och dansade Socialt med intensiva blickar och utstrålingng så det skrek! jag älskar fortfarande jiven haha:P david och jag fick dansa vår jive inför alla typ, jättejättejättepinsamt! kände hur kjolen flög för mycket, hur röd jag blev i ansiktet och hur vi dansade fel typ :P men men! kul var det!

Nu är det kväll o ja tänker på min helg, riktigt nice ändå, lite lite sömn.. och väldigt lite plugg. det är så det ska vara!
fast nu har jag en hel del å göra, samhällsprov på tprsdag och kemislutprov 200sidor vekcan efter nästa... huh!
Men ska försöka blogga mer regelbundet iaf :)

Nu ska jag packa ska till min moder imorgon!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vart är det du jobbar någonstanns??

2008-05-11 @ 23:36:06
URL: http://www.jesli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0