glädje!

image47

Dagens Outfit!
för några dagar sedan typ, men ändå!

Ibland bara fungerar allting! .. (utom kemin)
Dansade i 2h idag med Niklas Julia och david ! hur kul som hellst! har fått gjort 60 sidor av 209 i kemin.. de lättaste men ändå:p
mitt kill-liv är .. inget jag vill avslöja här men det är roligt!
och roliga planer planeras inför helgen! super !=D
Och även fast allt inte flyter på till hundra kanske.. så kan jag bortse från de jobbiga bitarna, plugga på och ändå känna mig glad, som jag gör nu :) ville bara säga det, jag är glad !
hoppas ni är det med !
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ewie

fin outfit :)

2008-05-14 @ 00:01:29
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0