En stressig morgon 1 Maj!

image33
Bild från Photoshoot på The Studio den 6 mars tror jag det var:)
Lina Aurora Julia Amanda och Jag!

Stressen fortsätter jag flänger hit och dit och huh vad jag inte orkar!
Valborg ska man tänka "partytime!" Men nej. jag blir överlycklig för några dagar ledigt där jag kan ta igen skolarbete och kanske få sova!   Och valborgsmässoafton spenderas med att passa barn och få in lite stålar med amanda. 

Just nu är jag så stressad så när jag glömde min mobil hemma igår då jag skulle till dansen så började jag gråta.. jag orkade inte bara!  Säg att det är hormoner, säg att det är pms säg vad ni vill, jag orkar inte  mer iaf!
Men mamma kom på sin vita springare och lämnade den och skjutsade mig till bussen jag var försenad til, tack mor min!
Å andra sidan planerar jag mitt liv själv, och det är mest roliga saker som händer faktist, mycket dans och så! men ändå.

Mitt i allting försöker jag förbereda mig mentalt till USA.. jag tror att jag kommer kunna förbereda mig, för hur mycket jag än förbereder mig kommer jag i agusti känna att jag förberett mig för lite!
Hur förbereder man sig på att åka bort i 9 månader utan att träffa någon? till ett helt främmande land.
annabodillina.blogg.se fick samtal från STS i förrgår! hon blev erbjuden alaska typ :S
Nervöst!


Ska ut och ta en powerwalk nu tror jag innan amanda vaknar och innan frukost! hurtigt värre! =D
Puss och Kram,
Gabriella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0