Danstårar

Helguppdatering kommer med bilder i senare inlägg. nu vill jag bara prata av mig om idag!

Sov dåligt knöende med Lina och Pablo inatt ca. 3h för att sedan plugga kemi hela dagen och åka till dansen. jag var glad och laddad för dansen som alltid! slippa plugga bara få lyssna på musiken och dansa !
Men så fort jag kom slog den första grejjen mig. Niklas hatar mig. fan.
Inte nog med det så tyckte jag alla hade lite konstig icke-glad stämning.. dagen efter, trötta och lite bakis sure men ändå..! trist.
Och så är jag ju av med min partner. vilket betyder att jag fick dansa själv typ majoriteten av lektionen vilket kändes totalt meningslöst för att inte prata om mobbat.  och de ska va nått medlemsskap till tävlingen i sthlm så ja kan få va med på den vilket innebär att den tävlingen skulle kosta typ 800spän, för en tävling en dag.. segt! men ja ska ju till usa och de blir sista och andra tävlingen ... värt?
ja vet itne .. iaf fick jag dansa själv typ , och varva lite med Rebecka davids nya partner (gabriellanr2).
Det var jättekonsigt.. och ja vet inte.. jag var inte glad bara.
så när jag gick därifrån sprack det.. jag grät i massor. sån tur var ringde amanda och grät hon med. så nu är jag hos henne på depp-kväll och äter oss tjocka !
jag fattar att det inte bara var dansen, dansen var skottet i sarajevo för mina tårar. men  jag blev bara så ledsen...

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lina

men uschee., vi borde seriöst prata igenom detta deppet, inte bra !

2008-05-19 @ 18:24:24
URL: http://annabodillina.blogg.se
Postat av: Jessica

Men gumman då! inte gråta!! Vi får gå ut och dansa innan du åker iväg.. när exakt åker du och när får du reda på vart du hamnar?
kram kram

2008-05-19 @ 19:52:32
URL: http://www.jesli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0