Dansande glädje!

image34


Dans är nog de bästa jag vet!
Idag har det varit dubbla träningar, en mitt på dagen bara med David där vi bara dansade igenom och sedan en med alla lazars tävlingsdansare. Shit va grymma A-klassarna är, B-klassarna med för den delen!
själv har man första tävlingen på lördag i C-klass haha lite mobbat men shit va kul det ska bli!=D var på superbra humör då jag lämnade därifrån idag!  Pardans e sjukt kul ! kommer saknas i USA! Ska dansa imorgon med om det blir fult väder så jag slipper jobba, hoppas!

För övrigt idag var jag med Sebastian, mycket trevligt =). Luffare under broar, barnmat i dörröppningar, hippiekomunister, sushidebut, långa promenader och ett mysigt avslut! En go kille .. =) hah

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0