Dagens Recept!



Amanda (på bilden) är nere och köper grädde till mitt dagen Recept !
Jag har nämligen varit uppe och pluggat de senaste kvällarna/nätterna o kommer fortsätta med det, och för att man ska orka utan att somna i böckerna (vilket väldigt ofta händer) så måste man trycka i sig socker ! (då man inte dricker kaffe för de ger så hemsk andedräkt och fula tänder och bläää!)
Här kommer Dagens Recept !  (snott från lina en gång i tiden)

* 1 paket vaniljglass
* Frusna bär, gärna hallon
* Grädde

Man har bären frusna o hackar dem så de blir mindre men ändå inte jättesmå bitar, blandar i dem i glassen (som gärna får smälta lite men inte för mkt!) Sedan vispar man grädden och häller i den, och blandar lite, så de bara liksom blir grädde och glasslager överallt, inte så de blir smör (som en viss amanda gjode sist!)
VÄLDIGT REKOMENDERAT!!! Hur gott som hellst ! framförallt sena pluggnätter !!!

Nu ska jag återgå till Plugget innan amanda ser att jag tar paus vid datorn då hon kommer börja skälla ! Nu ringer det på dörren !
BYE!
SMAKLIG GLASSMÅLTID !!

Kommentarer
Postat av: Albin

http://vinn.tjenare.se - Gå in och vinn, en sida för dig som aldrig brukar vinna!

2008-05-20 @ 21:02:49
URL: http://vinn.tjenare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0