CP internet

Hej gooodingar till folk som fått för sig att läsa denna blogg!

Iternet CPar sig så jag är på min liillebrors dator vilket skjuter upp min bild-redogörelse av min helg.
Detta stör dock inte mig då jag i vilket fall borde lägga ner timmarna framför kemiboken istället för framför datorn vilket jag planerar att göra idag. utom nu då.. äh fan. aja
Glädjen över MVG- har lagt sig och ersatts med Kemi-panik och jag vet att det tråkigaste att läsa om i en blogg är andra människors plugg, men jag inser också att jag inte har mycket annat att skriva om. Mitt liv består nu av intramolekylära kovalenta bindningar som är polära dipoler då dess elektronegativitet inte sammanfaller med positiviteten.
Själv känner jag att min negativitet när det gäller kemi är 100% dominerande!
framförallt sen då Anna Lindgren en föredetta lärare till mig kom med lite positiva ord då jag klagade över all kemi nämligen : "Tur att dygnet har 24 timmar!" med hennes dialekt. - underbart.

Dagens outfit kan jag inte lägga upp heller ty sitter inte på min dator, lyckat. Men jag hade min höga MQ kjol och en vanlig slapp grå T-shirt från HM, svarta balerinor och en hög toffs. samt kemiboken som accesoar !

USA NÄRMAR SIG MED STORMSTEG!!! Men ändå får jag inte reda på någonting.. så fort jag får det springer jag hit och uppdaterar er!

Puuss och kraaaaaam!


image50
PS. har börjat lyssna på harrypotter6 på ljudbok det senaste så jag ska kunna läsa 7an och hänga med i handlingen, är på sista skivan nu sorjligt!
Känner mig dock som en ubernörd då jag lyssnar på ljudbok, men det kan inte hjälpas jag älskar det  !
VARMT REKOMENDERAT!

Kommentarer
Postat av: Lina

men sötnöt ! haha älsk på anna, trevlig prick det där! :) Ljudböcker är enligt my opinion inte så nördigt alls, snarare praktiskt !
Pussee

och var inte orolig över min födelsedag, jag har överlevt bortglömdheten en gång, kan överleva den en gång till om det blir så ;) Du har rätt mycket annat att tänka på !

2008-05-20 @ 22:39:16
URL: http://annabodillina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0