Citronhår

image54
(mina fötter i solen =) )

Så skön dag!
Efter skolan som endast bestod av två lektioner stack jag hem och var ute på altanen kl 12 i den heta solen! Låg (med solskyddsfaktor så jag inte bränner min blekfishud!) där i 4h och bara lyssnade på musik och läste sista harrypotterboken! Sjukt nice!

Testade även Citronsaft-tricket i håret, körde i sjukt mycket citronsaft i hela huvudet, håret typ stelnade och luktade citron vilket var ganska äkligt. men de sket jag i och solade på! nu har ja precis duschsat ur skiten ur håret och väntar på att de ska torka till ett förhoppningsvis blondare och inte allt för slitet resultat!

Nu ska jag städa, packa upp grejjer, fixa och dona till michael bubles musik i lurar i öronen tills mor min kommer hem. o så måste jag plugga matte med.. bra!
Ha det super !
Puss
G


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för din gulliga kommentar sötis (:
Designen är jättesvår, det går inte o förklara så lätt. Jag kan kanske hjälpa dig nån gång ist :)
Saknar dig mycket. Puss och kram!

2008-05-27 @ 22:03:50
URL: http://wanghult.blogg.se
Postat av: Jessica

låter som en underbar dag!!!! Vissa har de bra ;)

2008-05-27 @ 23:24:58
URL: http://www.jesli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0