syskonkärlek och brist på stjärnkrig

Heej

igårkväll
Vi skulle haft starwarskväll men neej so you think you can dance scandinavia, lost, nattpromenader och någons kärleksrpoblem var mer aktuellt vilket ifs bidrog till en härlig kväll!
Men jag har ännu då inte sett starwars... verkar ifs inte vara något jag missar, massa rymdvarelser och krig nepp.

Här är en fin motljusbild jag tog igårkväll , det var jättevackert! hah o ja gillar poosen till höger, undra vem det kan vara?
image2

syskonkärlek
Jag kom precis hem, jättetrött går raka vägen in på mitt rum och gosar upp det i sängen för att lägga mig vid datorn, så kommer min lillebror in och säger: "gabbi, du sa inte hej till mig".
Jag blir så glad i hela kroppen! jag älskar min bror jättemycket, och ja vet inte hur ja lyckades missa honom på vägen till mitt rum där han stod vid guittar hero, men ändå man blir glad=) glad över att det betyder något för honom att jag säger hej då jag kommer hem fastän han brukar fly från mina kramar, min undebrara bror!
Hur ska jag klara mig utan honom i USA?

Ha det underbart alla nu!
Gabriella


Kommentarer
Postat av: Jacob

Gabbi du kommer klara dej bra utan mej i USA vi du kommer säkert ha msn och vi har ju webbkamera och skype vi kommer prata varenda dag och jag kommer ju läsa vad du skriver här inne på bloggen och se hur du mår :) för du vill väl inte stanna hemma istället eller hur

2008-03-29 @ 10:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0