Chachamorgon!

Godmorgon!
Igår var vi och dansade, egentligen är det påskstängt men vi fick komma dit och öva, shit va kul vi hade! och va roligt det är med dans!=D Chacha Rumba Jive om och om igen, (hah även lite passo där med anton!;))
Vi hade sjukt kul verkligen! undra hur ja kommer klara mig utan dansen i usa, måste dansa där!
 <-- min och antons jive!

Nu ska jag götta me lite pankakor! sedan ska jag hem till en killkompis o plugga matte och sedan till en tjejjkomips på tjejjmiddag ikväll vilket kommer bli trevligt!

På tal om det! om det är någon som har några bra cha cha rumba eller jive låtar, snälla vad heter artisten vad heter låten och var laddade ni ner den?
Lyssnar nu på  Bette midler med Mambo Italiano! (nästa på spellistan candyman !;) )

Kramar,
Gabriella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0