Härligaste mailet från Elliotts!

Heej!
jag berättar mer om gårdagen som spenderades i kullavik senare, kanske även får lite pics!

Nu i all min iver vill jag bara skriva om det låånga jättejättejättegulliga brevet jag fick ifrån Stacy min värdmamma i USA!
De verkar verkligen superladdade på att jag ska komma ! De erbjöd mig till och med att komma tidigare än vad STS sagt (11Augusti) om jag ville ! =P (vilket jag inte kan pga. beccas bröllop och det känns bra att åka utsatt datum)
 Men att de bara föreslår det betyder ju verkligen att de liksom vill ha mig dit ! =)
       De sa att de tyckte min host family uppsatts lät jättetrevlig och att de tror jag kommer passa perfekt in i deras familj. De har tydligen 1h till närmaste strand (till havet), gångavstånd till Starbucks (damn!:P) Såväl som till en Dansskola!
och om det inte finns pardans på den så lovade hon mig att vi skulle fixa det på något annat sätt ! (hur nuttig får man inte lov att vara?)
De verkade bara väldigt spända, laddade, och angelägna om att jag skulle känna mig välkommen och att min tid där skulle vara super!
och med ett brev som detta är de precis så min start på detta äventyr käns - Super!

Nu ska jag till kiosken och sedan komma hem och koncentrerat skriva ett långt mail tillbaka ! =)
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: jesli

Fatta va bra du kommer att ha det där borta!! och att det finns en dansskola där...ooh jag är avis!



jag har hamnat i en "jag måste åka till usa NU"-koma! Jag vill åka till Miami men har ingen som kan följa med :( Stackars mig :)



kram kram

2008-06-28 @ 11:46:45
URL: http://www.jesli.se
Postat av: Emy

2008-06-28 @ 15:55:27
Postat av: Emy

Va roligt! :) förstår verkligen dig, ibland är det så svårt att veta vad man ska skriva, men din familj verkar ju hur gullig som hels :) Du är typ den första som jag vet ska till florida förutom mig, så det är roligt :P Och det verkar ju som vi kommer vara ganska nära varandra :) Jag kommer läsa din blogg med :)

2008-06-28 @ 16:02:48
URL: http://emymaria.blogg.se/
Postat av: Åse

Låter fantastiskt :D

själv är det 1 lååångt år tills jag åker som utbytesstudent, haha.

Hoppas att sts hittar en lika bra familj till moi :D

take care

2008-06-28 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0