Syster min!

syster min!

Heej!
Vaknade med pojkvännen min till ett regnigt göteborg! han åkte vidare till tjörn och jag tog en betydligt kortare väg ner till franks cafe där jag fikade med Ludde (som också ska vara utbytesstudent till en stad nära Boston!) vilket var trevligt!
Spårvagnen förde mig vidare till Dansen där både jag och David somnade så jag tog mig hem igen för att träffa solstrålen på bilden ovanför  - min aldeles egna syster!

Nu är det tv som gäller! efter att jag varit nördig med slutet på min harry potterbok.
Byee

Kommentarer
Postat av: Lina

Hon är väldigt söt din syster :) Hälsa henne om hon är kvar ! oooh ! Har du läst ut den nu ? :O

2008-06-23 @ 11:27:40
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0