Sebastians Gästblogginlägg!

Sebastian<3Robin



hej jag heter sebastian. jag bor på tjörn, i skärhamn

med min familj, mamma camilla pappa magnus, lillasyster ida och lillebror felix. så nu vet ni det!

 jag träffade gabriella första gången på en tjejmiddag hemma hos viccan det var inget speciellt så, vi pratade bara och så liksom. men typ två veckor senare eller nått sånt så går jag förbi en glasskiosk på avenyn på väg till centralen för att ta en buss hem. men där i glasskiosken står en tjej som vinkar glatt åt mig, gabriella :) jag gick fram till kiosken där hon stod och vi börja snacka, hon bjöd in  mig i kiosken och jag var inne i kiosken en stund och vi pratade på och hade de trevligt sen gick jag hem. och nu vet ni det också!

gabriella är en snel o trevlig o kanon rolig tjej och jag tycker ni ska läsa hennes blogg! (och att hon ska uppdatera oftare)

tack för mig! // sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0