lyxproblem!

Heej, Gabriella här igen:P

Jag sitter hos amanda då hon klipper och klistrar på brölloppskort till hennes mor, medans jag knepar och knåpar på ett brev till min blivande värdfamilj!
Vad ska man skriva till familjen där man ska bo i 9 månader? hur långt ska man skriva? ska jag bifoga bilder på mig och skriva om mig direkt eller ska ja vänta och se om de frågar?
huh..! lyxproblem!

Ett annat lyxprobem jag har är hur jag ska fånga upp de smälta smöret som ligger i botten på skålen med popcorn jag äter av just nu, jättegott att hälla smält smör på popcornen! mums! haha

Mitt tredje lyxproblem för dagen är inget problem egentligen.. jag har nämligen fått in lite kärlek i mitt liv, lite kärlek till en kille jag tror jag blev tillsammans med imorse:P Sebastian såklart.. :P han är gosig.. hihi!

P&K
Gabriella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0